«Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів

28 серпня 2015 року у Києві на вул. В. Гетьмана, 6 (конференц-хол «Космополіт») відбулася церемонія нагородження переможців національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label - 2015». Мережа «Фокстрот», яка представляла на конкурс свої торгові марки Bravis, Delfa і LeChef, перемогла у номінації «Динаміка розвитку власних торгових марок».
Національна В2В-Премія «Private Label» - це єдина на території України бізнес-нагорода, яка з року в рік відзначає досягнення виробників і роздрібних мереж. Голосування за ритейлерів проходило в два етапи. Під час першого етапу відбулося опитування більше ніж 30 виробників, які працюють з роздрібними мережами з контрактного виробництва. Під час другого етапу експертна рада оцінювала кожну заявку і з урахуванням online голосування визначала переможців у номінаціях. Для максимальної об'єктивності оцінки внеску кожної роздрібної мережі в розвиток власних торгових марок (ВТМ) в Україні, вперше в цьому році додатковим критерієм, який враховувався при голосуванні, було дослідження ринку ВТМ компанії Nielsen.

За нагороди боролися 23 роздрібні мережі України, серед яких 25 серпня експертною радою були відібрали ТОП-3 ритейлери NON-FOOD в кожній з шести номінацій. Власні бренди мережі «Фокстрот» увійшли до шорт-листу половини з них, що само по собі є знаковим досягненням:
Внесок у розвиток товарної категорії:
«Фокстрот. Техніка для дому» (ТМ «Bravis», «Delfa»).
Мережа магазинів краси та догляду ProStor (ТМ «Super Diya»);
ТОВ «СУМАТРА-ЛТД» (пральний порошок ТМ «ШОША»).
Динаміка розвитку ВТМ:
«Фокстрот. Техніка для дому» (ТМ «Bravis», «Delfa»,« Le Chef »);
ТОВ «РУШ» (ТМ «LCF» і «MAY»);
ТОВ «Епіцентр К» (ТМ «La Nuit»).
Інновація року:
«Фокстрот. Техніка для дому» (ТМ «Bravis»);
Мережа магазинів краси та догляду ProStor (ТМ «Секрети господині»);
ТОВ «Група Ритейлу України» (ТМ «По-нашому»).
Підсумки голосування трималися в секреті і були озвучені наприкінці Всеукраїнської щорічної практичної зустрічі «PrivateLabel - 2015», де зібралися понад 300 учасників з України, Білорусії, Молдови, Польщі, Грузії, Казахстану та інших країн.
- Отримання премії за кращу динаміку розвитку - це визнання наших досягнень професійним співтовариством. Безумовно, це мотивує нас і надалі підвищувати конкурентоспроможність ВТМ на українському ринку і залишатися лідером для наших клієнтів, пропонуючи товари з оптимальним співвідношенням ціни і якості, - зазначив Сергій Тесленко, начальник відділу власних торгових марок мережі «Фокстрот. Техніка для дому».

ГКФрозвиває бренди