«Фокстрот» та TM Bravis представили нову категорію товару - ультратонкі ноутбуки

Наприкінці червня торгова марка «Bravis» представила покупцям ультратонкі ноутбуки NB133 white і NB141 silver. Лептопи товщиною менше 2 см і вагою до 1,5 кг будуть доступні як в супермаркетах «Фокстрот», так і в інтернет-магазині ритейлера побутової техніки та електроніки. 


Моделі від ТМ Bravis представлені в двох діагоналях – «13» і «14» дюймів, виконані в білому та сірому кольорі, відрізняються компактністю та привабливою ціною. Обидві моделі працюють на базі процесора з поліпшеною продуктивністю Intel Atom X5-Z8300. Це гарантує гарне поєднання потужності та тривалості роботи ноутбука від батареї. Новинки будуть зручними в підключенні периферійних пристроїв та бездротових мереж: вони оснащені Wi-Fi з підтримкою стандарту b/g/n, мають Bluetooth 4.0, два USB порта, роз'єм microHDMI.


Пристрої можна буде використовувати одразу після покупки – на ноутбуках встановлена сучасна Windows 10. Це вдосконалена звична операційна система, що швидко запускається і відновлює роботу, містить більше вбудованих функцій систем безпеки, а також працює з уже наявним програмним забезпеченням та обладнанням.

Ультратонкі ноутбуки прості в експлуатації, привабливі поєднанням ціни та якості. Так вартість ультратонкого ноутбука моделі з діагоналлю 13 дюймів Bravis NB133 white складає 5 999 грн., а 14-дюймовий Bravis NB141 silver – 5 799 грн. 


- Новинки виконані в стилі «Ultrabook», що дозволяє гармонійно поєднати компактність і продуктивність, – коментує Сергій Тесленко, начальник відділу власних торгових марок мережі «Фокстрот. Техніка для дому». – Тонкі та легкі портативні ультратонкі ноутбуки від нашої СТМ Bravis стануть одними з найдоступніших для покупців у цьому товарному сегменті.

Детальніше щодо технічних параметрів кожної моделі – на офіційному сайті: https://bravis.ua/notebooks.html


Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є однією з провідних роздрібних мереж з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року).

«Фокстрот» визнаний лідером по динаміці розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». Так, ТМ «Bravis» «Фокстроту» зайняла 1 місце в номінації «Динаміка розвитку власних торгових марок» і була відзначена за внесок в розвиток товарної категорії. У 2015 році частка власних (ОЕМ) брендів зросла майже в 2 рази: з 7% до 13%, а частка приросту до звернення в деяких магазинах збільшилася до 22%.

Також, на початку червня 2016 року ТМ Bravis запустила ще одну нову категорію товару - електротранспорт. У цій лінійці покупцям запропонували гіроборди, моноколесо, електросамокат і гіроскутер.

Станом на травень 2016 року в Україні налічується 165 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

ГКФрозвиває бренди