Нашому «Зеленому офісу» – 7 років

11 липня 2016 року усіх співробітників бізнесу, хто протягом 7 років активно та свідомо брав участь у еколого-благодійній програмі «Зелений офіс», запросили на ЕКО-бранч у форматі «Зустріч лідерів»


У липні 2009 року за ініціативи Управляючої компанії ГКФ розпочалася реалізація еколого-благодійної корпоративної програми «Зелений офіс» на Дорогожицькій, 1 (м. Київ, центральний офіс «ГКФ») як частини всесвітньої однойменної програми. Сім років по тому ми можемо по праву пишатися нашею программою: вона діє, росте та приносить результати: кількість еко-активістів у наших офісах зросла до 200 співробітників, а результати почали вимірюватися переконливими цифрами: 


Ось якою була наша програма «Зелений офіс» на початку реалізації – у період до 2012 року:


А на таку системну дію щодо обережного ставлення до екології людини перетворився «Зелений офіс» у 2014 року:

  

Екотрадиції зростали й надалі: наш провідний бренд - ТМ «Фокстрот» з 2013 по 2016 рр організував серед школярів та їх батьків ТРИ Всеукраїнських конкурси екологічних проектів «ЕКОклас». Ось чого досягли ми та наші однодумці по всій Україні за цей час:

  

Але попри всі зміни незмінними залишилися люди та їх відданість цій справі. Акція «Зелений липень», що відбулася 7 липня 2016 року до 7 річчя корпоративної волонтерської програми «Зелений офіс», вкотре це довела. 


Екологічний результат акції – один з найкращих за весь час програми: за один день співробітники зібрали макулатури стільки, щоб зберегти від вирубки 28 дерев! Благодійний результат акції – усі разом ми підтримали молоду киянку, 29-річну маму двох дітей Євгенію Мартинюк, що у ці дні бореться за життя у столичній клініці нейрохірургії за підтримки волонтерів, серед яких й співробітники Управляючої компанії ГКФ (за ініціативи активістки «Зеленого офісу», співробітниці УК ГКФ Тетяни Цой). 


На зустрічі лідерів «Зеленого офісу» організатори вручили Подяки співробітникам 30 підрозділів проектів ГКФ та партнерів за «щиру підтримку екологічного руху та мінімізацію впливу офісної діяльності на довкілля» від генерального директора ГКФ Геннадія Виходцева.

ГКФрозвиває бренди