Foxtrot Show Store: ПЕРСОНАЛьний провідник до світу техніки

У столичному супермаркеті «Фокстрот» на Великій Васильківській, 45, що працює в новому форматі Foxtrot Show Store, відбулася зустріч членів HR-комітету Європейської Бізнес Асоціації (ЕВА). Представники провідних компаній країни, що входять до ЕВА, на практиці познайомилися з такою новинкою в торгівлі, як «магазин цифрових технологій», та з особливостями роботи в ньому для покупця і персоналу. 
Те, що інноваційні зміни суті і стилю торгівлі торкнулися саме цього столичного «Фокстроту», гості з ЕВА відзначили ще на вході: просторий зал не заставлений полицями, багато «повітря» в просторі, «теплі» натуральні матеріали в обладнанні (дерево і трава - безпосередньо на торгових полицях), а поруч - метал і пластик інноваційних гаджетів! Все блищить і блимає, ніби запрошуючи спробувати техніку в дії. І відвідувачі користуються цим сповна - тестують, включають, запускають техніку прямо з полиць. 

- У наше життя входить величезна кількість нових товарних груп - квадрокоптери й роботи, 3D-окуляри і гіроборди, скутери та моноколеса, - пояснив гостям Іван Стефоглов, директор з продажу «Фокстрот». - І ми розуміємо, що людям необхідно давати можливість все це тестувати безпосередньо в магазині. Цей формат «Чіпати можна, тестувати потрібно!» припав до смаку покупцеві, і до нього має бути готовий персонал. 

- Ми прагнули підібрати персонал так, аби консультант міг «смачно» подавати товар, буквально кайфувати від своєї роботи. І при цьому нарощувати пул «власних клієнтів», для яких консультант - персональний провідник в світ техніки! – пояснює HR-директор мережі «Фокстрот» Наталія Фастовець. - Це прорив не тільки в форматі магазину, це великий крок в роботі з персоналом, акцент на розвиток людських відносин в торгівлі. 

Наталя Фастовець зауважила, що з появою таких нових форматів в торгівлі «зростає» нове покоління співробітників. 

- Нові співробітники - фанати своєї справи, любителі гаджетів, які зберігають в головах гіки інновації. На конкурс на вакансію приходили навіть відомі кібер-спортсмени! Як ми їх мотивуємо? По-перше, вони працюють там, де їм хочеться та подобається, по-друге - ми даємо навчання і гідні умови праці (зробили комфортну кімнату відпочинку з соками й печивом у вільному доступі). Ну і найголовніше - наші співробітники - це фанати новинок: пересуваються по залу на електротехніці, люблять гаджети і знають про них все. Те, як ми ставимося до співробітників, бачить наш покупець і, сподіваємося, цінує. 

Немов на підтвердження цих слів в торговий зал Foxtrot Show Store увійшла жінка і, перервавши спікера, попросила покликати продавця Сергія, свого знайомого, з яким хотіла обговорити найближчу покупку. 
- Це нові емоції, це відкритість до покупця, і, мені здається - це те, що потрібно! - поділилася враженням Іванна Гуменна, HR юридичної фірми «Integrites». 

Щодо лідерської ролі «Фокстроту» в формуванні трендів в ритейлі говорить комерційний директор мережі Тетяна Мойсеєнко. 

- «Фокстрот» - лідер ринку, і ми підтверджуємо це своїми діями щодня, - коментує Тетяна. - Покупці очікують від нас більшого, а ми робимо все можливе, щоб цим очікуванням відповідати. Ми сильна компанія, як кажуть, з «м’язами» і ми розуміємо, що для утримання клієнта у нас є не тільки базові інструменти - спецціни, кредити від банків-партнерів, подарункові механіки та інші маркетингові активності, а й вміння формувати ринок, розуміти і впроваджувати нові тренди через товар, формати майданчиків «Фокстрот» і підхід до продажу в цілому. Упевнена, що ця робота буде відзначена нашими покупцями. 
Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки і побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року). 

Станом на вересень 2016 року в Україні налічується 162 супермаркети ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м. 

Перший Foxtrot Show Store був відкритий в жовтні 2016 року в Києві на Великій Васильківській, 45. Другий запрацював у листопаді в ТРЦ Victoria Gardens (м.Львів, вул Кульпарківська, 226а).

ГКФрозвиває бренди