Спілкуйтеся з «Фокстрот» через Viber

У квітні 2017 року бренд популярного мультиканального продавця «Фокстрот» «постукав» через месенджери до своїх покупців, створивши паблік аккаунт в популярному Viber https://chats.viber.com/foxtrotua  

Паблік аккаунт в Viber створений «Фокстротом» для того, щоб покупцям було зручніше отримувати інформацію про акції, спеціальні пропозиції та унікальні товари на реальних та інтернет-полицях продавця. Користувачі месенджера зможуть оперативно отримувати інформацію про послуги та новинки, знаходити найближчі точки обслуговування, безпосередньо спілкуватися зі службою онлайн-підтримки. В акаунті є можливість зв'язатися з представником «Фокстроту» і в діалозі один на один поставити будь-які питання, отримати необхідну інформацію, дізнатися деталі за своїм запитом. 


- Ми розширюємо кордони спілкування з клієнтами завдяки співпраці з такими інноваційними каналами, - розповідає Євген Кречетович, начальник служби управління взаємовідносинами з покупцями (CRM) бренду "Фокстрот". - Простий і зручний сервіс месенджера підвищить якість комунікації з клієнтами, забезпечить оперативність, індивідуальність меседжів, а значить і ефективність нашої роботи, дозволивши на 100% відповідати очікуванням покупців від наших товарів і послуг. 

Щоб скористатися можливостями «Фокстрот» в Viber, потрібно перейти за посиланням в паблік аккаунт https://chats.viber.com/foxtrotua і підписатися на нього або знайти бренд через пошук в Viber на Discover screen, а потім натиснути кнопку «Підписатися». 

У компанії також повідомляють, що для передплатників «Фокстрот» в паблік аккаунт в Viber планують проводити ексклюзивні акції з привабливими умовами. 

Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки і побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 3 квартал 2016 року). Станом на травень 2017 року Україні налічується 159 супермаркети ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м. 

З 2016 року бренд «Фокстрот» розвивається згідно омні-концепції, поєднуючи он-лайн і офф-лайн формати торгівлі. В кінці року стартувала реконцепція рітейлера в форматі Foxtrot Show. Мережа магазинів «Фокстрот» відкрила два супермаркети в інноваційному форматі Foxtrot Show Store, де пропозиції технологічних новинок зайняли близько 70% асортименту, а продаж відбувається в режимі «тестуй і бери». У квітні 2017 року кількість учасників «ФОКС клубу» - клубу лояльних покупців бренду склала майже 6,4 млн. чоловік.  

Viber є частиною японської Rakuten Group. Це один із лідируючих додатків для вільного спілкування по всьому світу. Близько 800 мільйонів унікальних користувачів в 193-х країнах використовують Viber. В Україні аудиторія Viber налічує 20 мільйонів чоловік. Користувачі можуть відправляти безкоштовні текстові повідомлення, різноманітні стікери, фотографії, відео і дудли, обмінюватися даними про місцезнаходження в будь-якій точці світу і здійснювати безкоштовні дзвінки в HD-якості. За допомогою Viber Out користувачі можуть здійснювати недорогі дзвінки на будь-який телефонний номер по всьому світу. Viber доступний для iPhone, iPad, Android  смартфонів і планшетів на платформі Windows Phone, BlackBerry, Blackberry 10, Windows, Windows 8, Mac and Linux і працює в мережах 3G / 4G або по Wi-Fi.

ГКФрозвиває бренди