«Фокстрот» вдруге у 5ці лідерів за Індексом прозорості та КСВ серед українських компаній

30 травня у Києві центр «Розвиток КСВ» провів аналіз і оцінку інформативності сайтів ТОП-100 найбільших українських компаній за версією видання «БізнесЦензор», а також ТОП-10 найбільш відкритих компаній за результатами дослідження, яке проводилося в 2016 році.  

Бренд «Фокстрот» зайняв 5 сходинку (із результатом у 43 бали) у рейтингу за рівнем розкриття інформації про КСВ. Оцінювались 100 компаній рейтингу 200 найбільших компаній у 2015 р. від «БізнесЦензор» та ТОП-10 найбільш прозорих кампаній відповідно до Індексу прозорості – 2015. Дослідили сайти 89 компаній: 17 компаній державної форми власності і 72 – приватної, 18 міжнародних компаній (або їх дочірніх компаній) і 71 – національних. 


«Фокстрот» стоїть поруч із такими лідерами Індексу прозорості як АрселорМіттал Кривий Ріг і ДТЕК (71 бал), СКМ (68 балів), Концерн Галнафтогаз (59 балів), Нафтогаз і Кернел (50 балів), МХП (48 балів), Метінвест (47 балів), і НАЕК «Енергоатом» (42 бали). Цього року уперше серед лідерів індексу з’явились дві державні компанії. 


- Саме у 2006 році ГК «ФОКСТРОТ» була серед перших 10 ініціаторів руху КСВ в Україні та підписантом відкритого листа до бізнес-середовища країни із закликом приєднуватися до принципів соціального партнерства. 11 років по тому ми звітуємо суспільству, що наші цінності не змінилися, й Група компаній «ФОКСТРОТ» продовжує розвиток за принципами ГД ООН. Наші бренди утримують лідерство у своїх галузях економіки, а їх соціальна активність стала найважливішим свідоцтвом сталості бізнесу, його інвестиційної привабливості,- говорить, Геннадій Виходцев генеральний директор ГК «Фокстрот». 

- На сьогоднішній день, Індекс є єдиним інструментом моніторингу розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні з 2011 року, що щорічно робить моніторинг ставлення до КСВ 100 найбільших компаній України. Це допомагає бачити сильні та слабкі сторони розвитку КСВ в Україні, а також те, на що потрібно звернути увагу. Неочікуваним для нас результатом стало те, що національні та міжнародні компанії мають однаковий рівень розкриття інформації з КСВ на своїх веб-сайтах», – говорить Марина Саприкіна, керівник Центру «Розвиток КСВ» 



Довідка: Про Центр «Розвиток КСВ»: експертна організація, що була заснована у 2008 році. Мета діяльності – впроваджувати соціальну відповідальність задля системних і якісних змін в Україні. Організація працює над 4-мя пріоритетними напрямами: КСВ в кризові часи, розвиток освіти, соціальна відповідальність державних органів влади і просування України за кордоном. Об’єднує 40 компаній України (напр.: EY, Небесна криниця, Василь Кісіль і партнери, Нова пошта, ДТЕК, Артеріум, Оболонь, 1+1). Оцінювання проходило з 6 по 27 березня 2017 р.

ГКФрозвиває бренди