«Фокстрот» - інноваційний партнер Суперкубку

Відомий ритейлер став спонсором Суперкубку України з футболу, який цього року відбудеться на стадіоні «Чорноморець» в Одесі.

15 липня 2017 року Південна Пальміра прийматиме 13-й Суперкубок України з футболу, який визначить володаря першого трофею нового футбольного сезону. «Фокстрот» стане спонсором цього спортивного змагання серед кращих футбольних команд країни. За перемогу боротимуться чемпіон минулого футбольного сезону «Шахтар», а також київське «Динамо».




13-15 липня в межах програми Суперкубку України компанія «Фокстрот» планує провести ряд заходів спільно із представниками та вболівальниками футбольних команд. У соціальних мережах «Фокстрот» буде розігрувати 20 білетів на спортивну подію. Також як інноваційний партнер «Фокстрот» планує організувати кібертурнір для новачків та професіоналів. Чарівні промоутери - Лисички Фокс - будуть розважати вболівальників на турнірі та на різноманітних заходах у рамках Суперкубку. 14-15 липня на Приморському бульварі відбудеться тестування гіробордів і майстер-класи з управління дронами. Біля стадіону перед матчем плануються конкурси та розіграші призів від «Фокстроту». Будуть встановлені фотозони із використанням найсучаснішої техніки та ще багато сюрпризів від організаторів.



- «Фокстрот» є соціально-активною компанією, тому ми підтримуємо проекти, націлені на зміцнення вітчизняного спорту, - коментує В’ячеслав Поврознік, директор мережі «Фокстрот». – А вболівальників наш бренд закликає вести активний та здоровий спосіб життя.

Довідка: Суперкубок України з футболу-2017 відкриває новий футбольний сезон і є однією із популярних подій футбольного року. У 2016 році спортивна подія зібрала на стадіоні «Чорноморець» 36 000 вболівальників. У 2011 - 2012 рр. ТМ «Фокстрот» реалізувала партнерську програму з багаторазовим чемпіоном України ФК «Шахтар» до 75-річчя клубу під гаслом «Фокстрот вболіває – футбол перемагає» у рамках турнірів Кубку України та чемпіонату України з футболу. З 2005 року щорічно проводиться корпоративний турнір з футзалу на кубок ГК «Фокстрот».

З 2002 по 2017 рр. бренд «Фокстрот» реалізує власний спортивний проект та підтримує вітчизняну школу бально-спортивних танців, виступаючи співорганізатором Міжнародного турніру зі спортивних танців «Парад надій».

ГКФрозвиває бренди