ГК «Фокстрот» та Українська Прем’єр-Ліга: все буде шоу!

відомий ритейлер заявив про підтримку 2017-2018 році Української Прем’єр-Ліги з футболу та задав турніру стандарт футбольного свята з інноваціями та щирою комунікацію із вболівальниками 

15 вересня 2017 року в президентській ложі НСК «Олімпійський» відбулася прес-конференція, на якій торговельна мережа «Фокстрот» оголосила, що бренд, як генеральний партнер Української Прем’єр-Ліги з футболу, планує зробити у межах турніру низку спортивних шоу, комерційних та соціальних акцій. 


– Основна цінність, яка нас об’єднала з УПЛ, – любов до футболу та бажання радувати українських уболівальників, – прокоментував рішення виконавчий директор ТМ «Фокстрот» В’ячеслав Поврознік. – За 9 місяців співпраці з УПЛ ми додамо нових фарб Українській Прем’єр-Лізі як іноваційному турніру з футболу. Ми зробимо барвистими футбольні матчі УПЛ, що відбудуться в різних містах України. А мільйони вболівальників матимуть яскраві емоції від очікування футбольного свята та особистої залученості до спортивного шоу на стадіонах, в наших промо-зонах, під час трансляцій матчів тощо.  


На основних матчах Української Прем’єр-Ліги з футболу, що триватимуть до червня 2018 року, «Фокстрот» планує провести ряд яскравих заходів спільно із представниками футбольних команд та вболівальниками. Найбільш принципові матчі УПЛ супроводжуватимуть команда стюартів та чарівних лисичок-промоутерів, що створять веселий настрій на вході та на трибунах, а шоу квадрокоптерів – у повітрі перед стадіоном. Біля стадіонів перед матчами плануються конкурси та розіграші призів від «Фокстроту», а в он-лайн форматі – футбольні інтерактивні квести із реальними відзнаками переможців. Будуть встановлені фотозони із використанням інноваційної техніки (роботів, консолів, ТВ). 


Крім того, матчі УПЛ разом із «Фокстротом» обіцяють бути корисними: придбавши квиток на матч у рамках турніру, вболівальники обов’язково отримають купон на знижку у мережі «Фокстрот». Організатори запропонують також низку акцій. Наприклад, маючи певну суму покупок чи товар від конкретного бренду, покупець «Фокстроту» під час одних акцій порадіє гарантованим подарункам у вигляді квитків на матчі, а під час інших – стане учасником розіграшу футбольних м’ячів з автографами найкращих футболістів сезону.  



Є у планах УПЛ та «Фокстроту» спільні виїзди футболістів до дитячих будинків у рамках програми благодійності. 

Довідка: У 2017 році «Фокстрот» став інноваційним партнером Суперкубка України з футболу-2017, який зібрав на матчі «Шахтар» – «Динамо» повний стадіон в Одесі. У 2011–2012 рр. ТМ «Фокстрот» реалізує партнерську програму з багаторазовим чемпіоном України ФК «Шахтар» до 75-річчя клубу під гаслом «Фокстрот вболіває – футбол перемагає» у рамках турнірів Кубку України та чемпіонату України з футболу. З 2005 року корпоративні команди «Фокстрот» щорічно успішно беруть участь у корпоративному турнірі з футзалу на кубок ГК «Фокстрот» в м. Києві. У 2016 році команда «Фокстрот-захід» виграла кубок ГКФ.

ГКФрозвиває бренди