Рітейл-експерт в форматі «live» про новий формат «Фокстроту»

Напередодні підведення підсумків конкурсу кращих ритейл-дизайнів Retail Design Awards новий магазин «Фокстрот» в ТРЦ «ГородОК» в Києві відвідав Микола Чумак, член журі конкурсу і автор нового формату  

13 лютого Микола Чумак, автор і головний виконавчий директор компанії IDNT провів з оновленого магазину «Фокстрот» на Петрівці пряме відеовключення. Компанію в ефірі йому склала Юлія Белінська, керуючий партнер видання Reatailers і соорганізатор конкурсу ритейл-дизайну 

«Для просування конкурсу ми робимо прямі включення з магазинів-номінантів, а новий «Фокстрот» - учасник нашого конкурсу Retail Design Awards, - розповіла про ідею стріму Юлія Белінська. - Ми зняли прямий ефір (live) з «Фокстроту», який наші користувачі могли дивитися на сторінці Retailers в Facebook». Під час стріму я, як видавець і організатор конкурсу, і Микола Чумак як автор формату і нового дизайну «Фокстроту» змогли розповісти нашій аудиторії про концепцію і формат оновленого магазину з точки зору ефективності бізнесу і сучасних рішень ритейл-маркетингу. 

Під час відеовключення Микола Чумак розповів про оптимальне проектування простору, яке повинно бути зручним для покупців і в той же час сприяти максимальним продажам. Ритейл-дизайн, на його думку, це така ж складова бізнес-моделі, як й інший капітал, тому в нього сьогодні інвестували всі провідні гравці галузі. «Магазин - це місце взаємодії клієнтів і брендів, а в умовах омніканальності рітейлерів перед кожним брендом стоїть завдання оптимізувати формат офф-лайн і он-лайн так, щоб он-лайнові можливості «не вимили» оф-лайнову пропозицію. І щоб отримати не тільки красивий магазин, але і профіт. Як зробити красиво, але щоб це «красиво» заробляло гроші - і було завдання ритейл-розробників, - розповідає Микола Чумак. - Коли ми разом з командою «Фокстроту» почали роботу над новим форматом магазину, важливо було визначити інсайт: «Чим «Фокстрот» реально відрізняється від інших ритейлерів (адже ціни і продукти у всіх продавців не унікальні) і як цю відмінність відобразити в новому форматі?». Ми провели десятки зустрічей з персоналом, топ-менеджментом, покупцями. Виявилося, у «Фокстроті» - найбільший асортимент он-лайн і офф-лайн товару, доставку якого не потрібно чекати кілька днів, ламати голову, як його отримати. Товар чесно є в он-лайн-магазині foxtrot.ua, він є на складі і в місцях продажу. І це - справжня цінність для покупця, який цінує свій час і комфорт покупки, що ми й відобразили в дизайні нового формату. 


Микола Чумак провів он-лайн екскурсію магазином, показав, яким товаром магазин «чіпляє свого покупця на вході», де в залі розташовані два центри-еліпси з робочою назвою «Спінери», навколо яких і задумано рух покупців і зібрані основні сервіси. Виявилося, торговельні полиці рухливі та мають коліщатка: можуть легко пересуватися по залу в разі перестановки категорійних секторів. Величезна увага приділена категоріям товару, вони зібрані в зручні катмени - сектори від брендів. Зона кас винесена в самий кінець залу, щоб не напружувати покупця тиском і підтримувати його інтерес до товару, і тут же - сектор кредитування, який сьогодні також не перевантажений представниками банків. «З оформленням кредиту працює всього пару спеціалістів, які тут же беруть на себе турботу отримання дозволу на кредит, поки покупець вибирає товар, і це дуже комфортно». 

Микола Чумак запросив членів команди «Фокстрот» на церемонію вшанування номінантів і переможців Retail Design Awards, яка відбудеться 20 лютого в Києві. Конкуренція буде високою, але і шанси на лідерство у «Фокстроту» теж гідні.

ГКФрозвиває бренди