День захисту прав споживача: дракон, студенти та фіскальні чеки

15 березня у Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася низка заходів на честь Міжнародного Дня прав споживачів. Під егідою Х Консумерського фестивалю було організовано тематичний інтерактивний стенд, який міг доповнити власною реальністю кожен бажаючий: «сірий» дракон зображав небезпеку, яку таїть в собі ринок товарів, які не проходять офіційний митний контроль і при покупці яких не видають фіскальний чек; а от на щит, який захищав споживачів, кожен міг наклеїти фіскальний чек і укріпити захист від нелегального товару. 

Студенти, школярі, викладачі та гості із задоволенням підтримали цей флеш-моб, а також фотографувалися у фото-зоні.  

Завідувач кафедри маркетингу та реклами Євген Ромат підтримав ідею не словом, а ділом - адже один із кейсів творчого батлу «Рекламний полігон», що 2017 року відбувся в Одесі було присвячено популяризації ідеї фіскальних чеків як надійного способу ідентифікації продавця та запорука його відповідальності за якість товара й послуги. Відеостенд з найбільш вдалими роботами конкурсантів доповнював експозицію. 


Алевтина Белецька, прес-секретар Групи компаній «ФОКСТРОТ», що є незмінним партнером університету, долучилась до привітань і як представник бізнесу підтримала ініціативу популяризації фіскальних чеків, оскільки в галузі торгівлі складною електронною технікою, що з минулого року підлягає фіскалізації, важливість цього питання беззаперечна. «Настала ера маркетингу емоцій, й сьогодні продавці борються за лояльність покупця не лише продукцією, для нас важливо зробити покупця щасливим, адже він знову повернеться на нашу інтернет-сторінку або в магазин за щастям-покупкою. Захищаючи права споживача ми оберігаємо комфорт споживача, зміцнюємо його лояльність, нашу конкурентну перевагу, а значить й позиції на ринку», - пояснила активність бренду у царині захисту прав споживачів Алевтина Белецька. 

До заходів в КНТЕУ у рамках приєдналися і почесні гості, голова державної служби з питань захисту прав споживачів Володимир Лапа та Костянтин Грубич, журналіст, ведучий телепрограми «Знак якості», відомий поборник прав споживачів за високу якість товарів, який, не забуваючи про свій журналістській обов’язок, створював власний репортаж безпосередньо на місці подій. 


Довідка: У рамках стратегії корпоративної соціальної відповідальності бренд «Фокстрот» реалізує ряд освітніх проектів. У 2014 р. ГК «Фокстрот» підписала Договір про співпрацю з Київським національним торговельно-економічним університетом, отримала вагому підтримку від викладачів і студентів власним ініціативам з розвитку галузі. Фахівці бізнесу відвідують відкриті лекції в КНТЕУ, консультують викладачів, як роботодавці, очолюють профільні екзаменаційні комісії. Наприкінці 2014 року спільними зусиллями фахівців «Фокстроту» та наукових співробітників КНТЕУ розроблено інноваційний в ритейлі методичний посібник «Маркування електропобутових товарів і телерадіотоварів: керівництво для співробітників роздрібної торгівлі». 

У 2015 році Група компаній «Фокстрот» ініціювала створення першого професійного стандарту для «Продавця-консультанта непродовольчих товарів» на базі компетенцій продавців-консультантів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». У 2016 році розроблений з 11 ритейлерами та викладачами КНТЕУ оригінал професійного стандарту продавця-консультанта непродовольчих товарів розміщено в загальнонаціональному Репозитарії професійних кваліфікацій Федерації роботодавців України (ФРУ) – https://www.profstandart.org.ua/standarts.

ГКФрозвиває бренди