Емоційно та стильно: стартував третій сезон реклами «Фокстрот»

В нових роликах бренда «Фокстрот» герої грають брит-поп, ходять строєм і займаються ландшафтним дизайном 

В листопаді в ефірі загальнонаціональних телеканалів та інтернету з'явилися шоу-драйвери роликів «Фокстрот» і диджитал-агентства Grape. Колорит туманного Альбіону, як тема року крупного українського ретейлера побутової техніки та електроніки «Фокстрот», знайшла своє продовження цієї осені. 

Новий герой реклами «Фокстрот», як справжній британський гвардієць, залишається незворушним в будь-яких життєвих обставинах та в різноманітних перетвореннях. 

Брутальні британські рокери рішуче налаштовані «розірвати вщент» магазин на честь «Чорної п’ятниці». А ексцентрична любителька ландшафтного дизайну безссоромно «стриже» «Фокстрот», отримуючи вигідні кредити від банків-партнерів на техніку. 


Ролики вийшли динамічні, драйвові та веселі, ще раз підтверджуючи позиціонування мережі «Фокстрот» як стильної та сучасної. За планом, рекламна кампанія розпочалася на початку листопада, відкривши сезон «Репетиції «Чорної п'ятниці». Таким чином, у цільової аудиторії буде достатньо часу, щоб в мережі «Фокстрот» підготуватись та купити товари вигідно та з комфортом. 

«Емоції в роликах, нові герої та сюжети творчої платформи чудово доповнюють рівень акційних пропозицій, які підготувала мережа «Фокстрот» для «Репетиції «Чорної П'ятниці». Покупцям магазинів «Фокстрот» хочеться побажати успіху в охоті на максимальні знижки на побутову техніку та електроніку», – зазначив СЕО агентства Grape Юрій Гладкий.  


«Ми вдячні діджитал-агентству Grape за продовження відеоісторії про успішний шоппінг в мережі «Фокстрот», яка формує інтерес покупців до наших товарів та послуг», – говорить в.о. маркетинг-директора торгової мережі «Фокстрот» Руслан Клименко. 

Наразі ролики продивилось більше двох мільйонів користувачів мережі Інтернет. Телеаудиторія останньої рекламної роботи «Фокстрот» – близько 22 мільйонів глядачів. 

Клієнт: «Фокстрот» 

В.о. маркетинг-директор: Руслан Клименко 

Художній керівник, керівник групи дизайнерів з маркетингу: Алексій Пеньуэлас і Кальдерон 

Агентство: Grape 

Генеральний директор: Юрій Гладкий 

CЕO: Олена Салівон 

Менеджер з розрахунків: Марина Мартынова 

Творчий директор: Кирилло Чистяков 

Старший копірайтер: Наташа Цвіткова 

Виробництво:  

Виконавчий продюсер: Альона Єгорова 

Лінійні продукти: Роман Карнаухов 

Режисер: Віктор Масляєв 

1-й по AD: Ольга Майданюк 

ДОП: Ярослав Пилунський 

Довідка: торгова мережа «Фокстрот» в листопаді 2018 року нараховує 161 супермаркет у 90 містах України. Торгова площа мережі складає 153 тис. кв м. «Фокстрот» є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування та покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). Згідно з інформацією similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 4, 4 млн. користувачів інтернета. 

Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» в листопаді 2018 року перевищила 8 мільйонів покупців.

ГКФрозвиває бренди