Відпочили екологічно й круто разом із ГК ФОКСТРОТ і «Зеленим інститутом»

20 листопада 2018 року в стінах Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулася справжня «Еко-вечірка». Її ініціаторами стали студенти кафедри «Реклама та зв’язки з громадськістю», які підхопили ідею «Зеленого інституту» у своїх попередників в рамках навчального предмету «Організація роботи прес-служби». 

Розпочалася вечірка о 12:30 відкриттям ярмарки, де всі охочі мали можливість закупитися еко-дрібничками від таких відомих ритейлерів, як «Green Elvis», «Zelena» та «Ooh-la». Не залишив байдужими гостей і неймовірно смачний фудкорт від популярного київського закладу «Бутерброд-Sumasbrod». Уже о 14:10 екологічний марафон підхопили не менш відомі й успішні лектори. Так, Анна Понікарчук та Анастасія Мартиненко поділилися секретами життя без відходів від «Ozero», а Ольга Чернявська відкрила деякі секрети організації «Україна без сміття». Лекція ж третьої спікерки Людмили Осипчук із ««Lets do it Ukraine» пройшла у формі брейншторму й насправді змусила присутніх задуматися щодо сортування сміття та свідоме споживання. 


Підсумки екологічного свята підбила Алевтина Белецька, куратор проекту «Зелений інститут», викладач кафедри реклами та PR й водночас прес-секретар ГК ФОКСТРОТ – офіційного партнера руху «Зелений інститут журналістики». Алевтина поділилася з присутніми ідеєю «Зеленого офісу», який вже 10 років поспіль активно доводить свою екологічну позицію й усіляко бореться із забрудненням довкілля. Власне цей проект і став прототипом сучасного ЗІ: «Придумали зробити цей проект, тому що зелений офіс як всесвітня програма – загальновідома. Багато хто займається цим в побуті, то чому не запровадити еко-правила в офісі? Майже за 10 років у нас – реальні результати не лише в мінімізації впливу на довкілля, а й у тімбілдінгу та побудові лідерства. Майстерня жодного разу не припиняла роботу, кожний рік приходять студенти, які вигадують щось своє, нове, цікаве». 


Вразила присутніх й благодійна практика «Зеленого офісу», оскільки ГК ФОКСТРОТ дбає не лише про довкілля, а й про людей, що поруч. А тому вихованці десятки дитячих будинків в Києві та області, Черкасах, Херсона, бійці АТО на Луганщині (колишні студенти ІЖ), київські медичні заклади та малозабезпечені сім’ї відчули небайдужість волонтерів. 


Волонтерський «Зелений офіс» партнера надихнув й команду «Зеленого інституту»: «На нашій ярмарці ми зробили націнку спеціально для того, аби зібрані кошти пішли на благодійність. Буквально на днях зробимо голосування волонтерів в соц-мережах, хто навколо потребує негайної допомоги? Наразі є багато тем, які нас хвилюють: це і дитбудинки, і будинки для пристарілих, також це захист тварин і, звичайно, популяіризація еко-тематики, через яку ми всі зібрались на Еко-вечірці», – своїми планами ділиться Анастасія Откидач, піар-менеджер «Зеленого інституту», студентка 2 курсу Інституту журналістики. 

Завершилася еко-вечірка на дуже позитивній ноті. Алевтина Белецька від свого імені та від імені «Фокстрот» подякувала молодій ініціативній команді «Зеленого інституту», побажала юним змінотворцям ще більших успіхів та наостанок заохотила до подальшої співпраці солодким подарунком. 

А студенти вирішили не припиняти своєї діяльності після вдало проведеного івенту і вже від завтра почнуть активну роботу над новими ідеями та проектами. 

Довідка: Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки) і «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГК ФОКСТРОТ). Керують Групою компаній ФОКСТРОТ Валерий Маковецкий и Геннадий Виходцев

Група компаній «ФОКСТРОТ» з 2008 року розвиває корпоративну програму «Зелений офіс» – аналог однойменної світової програми з мінімізації впливу людини на довкілля. За час роботи програми співробітники заощадили та здали на переробку більше 40 тонн відпрацьованого паперу. З 2010 року ГК «ФОКСТРОТ» підтримує студентську волонтерську еколого-благодійну програму «Зелений Інститут» в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченко. Двічі на рік студенти збирають макулатуру та передають відпрацьований папір на переробку, чим вже зберегли більше сотні дерев від вирубки. Отримані в ході «Зелених» акцій кошти активісти спрямовують на допомогу дитячим соціальним закладам Київщини та студентам університету, що несуть військову службу на сході України.

ГКФрозвиває бренди