Наші бренди



Бренди від Групи компаній «ФОКСТРОТ» - це розгалужені по всій Україні мережі сучасних магазинів і центрів сервісного обслуговування, де працює понад 10 тисяч осіб. Оптимальна система управління, потужний інвестиційний ресурс, ефективна координація та кооперація дій, проведення спільних маркетингових заходів забезпечують високий авторитет брендів ГКФ і стабільний розвиток підприємств, які розвиваються під цими брендами. Як результат - довіра до ГКФ найвідоміших міжнародних компаній, міцні партнерські відносини з діловими колами у всіх регіонах України і заслужене суспільне визнання до брендів, які ми розвиваємо.



«Фокстрот» – одна з найбільших роздрібних мереж електроніки та побутової техніки за кількістю магазинів і обсягами продажів, яка успішно працює на ринку України 29 років. Бренд розвивається як омніканальній: у 67 обласних і районних центрах України працює 120 магазинів, 3 з яких – як точка видачі інтернет-замовлень та однойменний онлайн-магазин. Трафік Foxtrot.ua щомісяця сягає майже 3,2 млн відвідувань (за даними similarweb.com). Кількість учасників програми лояльності «Фокс Фан» становить понад 13,5 млн. 

Бренд першим серед ритейлерів електроніки запровадив програмне РРО (касу в смартфоні) інтегрував цифрові чеки у мобільні банкінги, а також можливість оплати криптовалютою. Ритейлер поступово інтегрував найсучасніші способи оплати товарів – через чат-бота у Вайбері та Телеграм, VisaQR, LiqPAY, Apple Pay, Google Pay. 

«Фокстрот» є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів» – дотримується безбар’єрних принципів ведення бізнесу і став першим у галузі, хто виступив ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб нечуючих відвідувачів.

За час повномасштабного вторгнення ритейлер надав допомогу Силам оборони та постраждалим українцям на суму понад 19 млн грн (станом на серпень 2023). 1 млн грн бізнес перечислив у рамках ініціативи "Допоможемо рятувальникам" від UNITED24 на подолання наслідків підриву Каховської ГЕС. Також «Фокстрот» забезпечив технікою загони ДСНС і Нацполіції та закупив необхідне обладнання для облаштування 25 Пунктів незламності у трьох прифронтових областях.



У 2009 році компанія DEPOT Development Group вивела на ринок бренд DEPO’t Center™, що представлений мережею ТРЦ/ТЦ/ТОЦ в регіонах України з чисельністю населення понад 50тис.осіб. На сьогоднішній день центри DEPO't Center™ щодня приймають 10-15 тис. відвідувачів у Чернівцях , Лубнах ( Полтавська область) та Миколаєві, Кропивницькому, Черкасах. Бренд DEPO't Center™ - це об'єднані загальною концепцією торговельно-розважальні, торговельно-офісні та торгові центри. Маркетингова стратегія спрямована на розвиток культури шопінгу та відпочинку для всієї родини, надання великого вибору різних товарів, послуг, розважальних проектів. У торговій галереї представлено більше 20 груп товарів. Це магазини всесвітньо відомих брендів і стильні бутіки вітчизняних торговельних марок.



DEPO’t Center™ не тільки комерційний, а й соціальний проект. Створення свята - одна з ексклюзивних особливостей бренду DEPO't™, тому Depo't center™ бере активну участь у соціальному розвитку регіону, організовуючи і підтримуючи молодіжні течії. Однією з головних складових центру є розважальна частина - Fantasy Town™ - це логічне завершення ідеї торговельно-розважального центру, орієнтованого на сімейний та колективний відпочинок. Одне з головних бажань Depo't center - надати кожному мешканцю міста можливість вибору на свій смак різний за стилем і формою відпочинок.

ГКФрозвиває бренди