Наші бренди


Бренди від Групи компаній «ФОКСТРОТ» - це розгалужені по всій Україні мережі сучасних магазинів і центрів сервісного обслуговування, де працює понад 10 тисяч осіб. Оптимальна система управління, потужний інвестиційний ресурс, ефективна координація та кооперація дій, проведення спільних маркетингових заходів забезпечують високий авторитет брендів ГКФ і стабільний розвиток підприємств, які розвиваються під цими брендами. Як результат - довіра до ГКФ найвідоміших міжнародних компаній, міцні партнерські відносини з діловими колами у всіх регіонах України і заслужене суспільне визнання до  брендів, які ми розвиваємо.  

«Фокстрот» – велика мережа роздрібної торгівлі, що працює на омніканальній платформі продажу, поєднуючи як онлайн, так і оффлайн формати. В 2018 році в Україні працює 160 супермаркетів «Фокстрот». Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України. Їх загальна торгова площа складає більше 150 тис кв м. За даними similarweb.com інтернет-магазин Foxtrot.ua щомісяця відвідують 4, 4 млн користувачів. Кількість учасників програми лояльності «Фокс Клуб» становить понад 7 млн покупців. «Фокстрот» є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за данними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Усі 20-55 дох.сер. +)*.



Магазини під брендом «Техношара» з'явилися на українському ринку в 2007р. На сьогоднішній день - це 2 стокових центра побутової аудіо та відео техніки у Києві та Севастополі, а також 1 магазин в Кишеневі (Молдова). Невеликі за площею, це класичні центри розпродажу некондиційної техніки та електроніки - товарів з невеликими транспортними дефектами, що втратили новизну і актуальність (колекції минулих років) або втратили товарний вигляд. Вся стокова техніка є функціонуючою і гарантійною. 




Торгова мережа під брендом «Секунда» вже більше 20 років є незмінним лідером на ринку годинників в Україні. Стартувавши з бренду Casio, компанія швидко завоювала серця споживачів. Популярна роздрібна мережа «Секунда» представлена 48 магазинами по всій території України від Ужгорода до Сєвєродонецька. На сьогоднішній день середня торговельна площа магазина 50 кв. м, а нові магазини тепер відкриваються з мінімальною площею 60-70 м. кв. Мережа впевнено продовжує відкривати магазини в містах-мільйонниках в якісних ТРЦ з хорошим підбором операторів і сильною розважальної частиною.





У 2009 році компанія DEPOT Development Group вивела на ринок бренд DEPO't Center™, що представлений мережею ТРЦ/ТЦ/ТОЦ в регіонах України з чисельністю населення понад 50тис.осіб. На сьогоднішній день центри DEPO't Center™ щодня приймають 10-15 тис. відвідувачів у Чернівцях , Лубнах ( Полтавська область) та Миколаєві, Кропивницькому, Черкасах.
Бренд DEPO't Center™ - це об'єднані загальною концепцією торговельно-розважальні, торговельно-офісні та торгові центри. Маркетингова стратегія спрямована на розвиток культури шопінгу та відпочинку для всієї родини, надання великого вибору різних товарів, послуг, розважальних проектів. У торговій галереї представлено більше 20 груп товарів. Це магазини                                                          всесвітньо відомих брендів і стильні бутіки вітчизняних торговельних марок.
 




DEPO't Center™ не тільки комерційний, а й соціальний проект. Створення свята - одна з ексклюзивних особливостей бренду DEPO't™, тому Depo't center™ бере активну участь у соціальному розвитку регіону, організовуючи і підтримуючи молодіжні течії. Однією з головних складових центру є розважальна частина - Fantasy Town™ - це логічне завершення ідеї торговельно-розважального центру, орієнтованого на сімейний та колективний відпочинок. Одне з головних бажань Depo't center - надати кожному мешканцю міста можливість вибору на свій смак різний за стилем і формою відпочинок.