хто ми

Хто ми



Група компаній «ФОКСТРОТ»
- одна з найбільших комерційних структур України, яка стабільно працює в економічному просторі країни й активно впливає на розвиток громадянського суспільства.

Група компаній "ФОКСТРОТ" розвиває бренди "Фокстрот. Техніка для дому", "Техношара" (ритейл побутової та електронної техніки) і "Секунда" (часовий ритейл), а також «DEPO't Center» і «Fantasy Town» (управління нерухомістю в ГКФ). У 2008 році був реформований менеджмент ГК "ФОКСТРОТ" з метою підвищення ефективності інвестицій у бізнес-проекти Групи та надання їм якісних сервісних послуг.

Фокстрот - більше 20 років для Вас*
*У 1994 році засновники торговельної мережі «Фокстрот» започаткували бізнес з продажу побутової техніки і електроніки, організувавши оптові продажі цих товарів. З 1996 року бізнесмени почали розвиток роздрібної торгівлі - і вже в 1997 році міцно увійшли в історію рітейлу побутової техніки та електроніки України під брендом «Фокстрот», розвиваючи торговельну мережу «Фокстрот. Техніка для дому». 

Валерій Маковецький, керівник Групи компаній «ФОКСТРОТ» про історію виникнення бренду «Фокстрот. Техніка для дому»:

- 90-ті роки - час надій, разючих змін і можливостей, коли в бізнесмени йшли інженери і вчителі, і все було вперше: перший замовник, перша реклама, перший прибуток, перші помилки та висновки. Перед кожним, хто сидів на руїнах Радянського Союзу, громадянином колись великої країни постало питання: що робити далі? Ми хотіли одного - забезпечити себе і свої сім'ї, тоді в побуті не було елементарного.

Але надихав успішний досвід співгромадян - почали з'являтися люди, які відкривали свою справу (кооперативи). У мене - випускника Алчевського гірничо-металургійного інституту з'явився вибір - робити кар'єру на заводі імені Артема в Києві або спробувати почати свою справу. Вибрав другий варіант.

Наш спільний бізнес з оптового продажу побутової техніки і електроніки розпочався в 1994 році. Разом з компаньйонами ми дали першу друковану рекламу у всеукраїнських виданнях, у нас з'явилися покупці з усієї країни. Наступним досягненням стало використання залізничного транспорту для відправки товарів в регіони. Це ноу-хау, запропоноване і реалізоване моїм партнером Геннадієм Виходцевим, дивувало всіх небаченою до того часу оперативністю логістики: увечері замовив, а вранці товар вже на місці.

Разом з досвідом і знаннями прийшло розуміння можливостей: настав час переходити до наступного етапу - будувати велику сучасну торговельну мережу. На той момент вже було уявлення про те, що потрібно робити. Відкриття першого магазину спільно з регіональним партнером Олександром Романюком в Харкові на вул. Сумська в 1996 році дало старт розвитку роздрібного напрямку в нашому бізнесі. Ринок був ще порожній, а бажання працювати - величезним. Будь-який честолюбний і наполегливий чоловік міг закріпитися у ньому. Уже через рік зусилля по становленню бізнесу вийшли на столичні масштаби: 1997 року торгова марка з лисичкою офіційно заходить в роздріб - з'являється супермаркет в Києві на вул. Дегтярівській, 48.


Звичайно, «Фокстрот» тоді відрізнявся від того, який існує сьогодні. Замість офісу - власна квартира, замість складів - металевий гараж у дворі. Катастрофічно не вистачало капіталу, а весь персонал компанії - це засновники, партнери і кілька співробітників.

Ми працювали по 14-15 годин, а іноді і по 16 годин на добу. І ще - ми були дуже сміливими людьми. Я вважаю, що головна якість, яка була необхідна в той час, - здатність нестримно йти вперед, моментально приймати рішення. А вже потім - честолюбство, розум, освіта, вміння підбирати і мотивувати персонал.



З 1994 по 1997 рік, незважаючи на те,  що відкрилися два роздрібних магазини, «Фокстрот» все ще залишався оптовиком, відомим вузькому колу осіб. Тільки з 2000-го року, коли майже в кожному обласному місті України відкрилися супермаркети електроніки «Фокстрот», ми стали впізнавані.

На сьогоднішній день «Фокстрот» є найбільшим рітейлером за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні і, незважаючи на агресивне конкурентне середовище, - утримує лідерство не тільки по торгових площах, але й у виборі українців.