Копійчужка залетіла на «Журвесну 2017» до Інституту журналістики

27 травня 2017 року Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка відзначив 70 років медіаосвіти в Україні та 50 років «Журналістської весни». ГК «Фокстрот» як партнер «Зеленого інституту» (еколого-благодійний проект Інституту журналістики за підтримки ГК «Фокстрот», який існує 7 років) не міг не привітати своїх друзів і однодумців. 



На святкування півстолітнього ювілею фестивалю «Журналістська весна» завітала Копійчужка, яка розважала гостей на вході до Інституту біля фотовиставки «7 років роботи Зеленого інституту». На фотографіях можна було побачити волонтерів та як вони збирали макулатуру й саджали дерева у рамках проекту. За роки роботи активісти зібрали і здали 6 тонн макулатури, тим самим зберегли 60 дерев. Під час останньої акції студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» зібрали із кафедр 400 кг макулатури, отримані кошти передали на лікування випускника радіофізичного факультету КНУ імені Тараса Шевченка Петру Олексюку, який з 2014 року захищає нашу Батьківщину на Сході. 


Перед початком офіційної частини «Журвесни 2017» Копійчужка нагородила найактивніших студентів і викладачів й вручила пам’ятні подарунки: подушки, чашки, еко-сумки й рюкзак для подорожей. Після нагородження наша пташка фотографувалась й танцювала з гостями свята під відомі пісні у джазовій обробці.  







А завершилося святкування на солодкій ноті: усі мали змогу скуштувати комплімент від головного кухаря Інституту – святковий торт. 



Довідка: Група компаній «ФОКСТРОТ» з 2006 року розвиває корпоративну програму «Зелений офіс» – аналог однойменної світової програми з мінімізації впливу людини на довкілля. За час роботи програми співробітники заощадили та здали на переробку майже 35 тон відпрацьованого паперу, врятувавши життя майже півтисячі дерев! З 2010 року ГК «ФОКСТРОТ» підтримує студентську волонтерську еколого-благодійну програму «Зелений Інститут» в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченко, аби студентське життя велося за ЕКО-стандартами, а вплив на природу був мінімальним. «Зелений Інститут» – це також й благодійна програма, адже слоган проекту «Зелений Інститут»: роби добро з нами й тут!». Двічі на рік студенти Інституту журналістики збирають макулатуру та передають відпрацьований папір на переробку, чим вже зберегли близько 100 дерев від вирубки. Отримані в ході «Зелених» акцій кошти активісти спрямовують на допомогу дитячим соціальним закладам Київщини та студентам університету, що несуть військову службу на сході України. З 2015 року надійним партнером у реалізації програми «Зелений Інститут» є студентський рух «ДВІЖ» та студентський парламент Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка.

ГКФрозвиває бренди