«Школа безпеки» від «Фокстроту» для малюків, що збираються до школи

27 серпня, наприкінці останньої зміни літа-2017 у дитячому оздоровчому центрі «Червона гвоздика» у Бердянську Запорізької області відбувся День Безпеки. Його учасниками стали близько 700 дітей та дорослих. Фахівці з Головного управління ДСНС України Запорізької області та їх соціальні партнери Група компаній «Фокстрот» організували змістовний та веселий інструктаж з правил безпеки перед початком нового навчального року. 


Дітлахи на власні очі побачили, яка техніка є на озброєнні у підрозділах ДСНС та як працюють рятувальники у надзвичайних ситуаціях. Після виставки техніки на молодших школярів чекало справжнє свято з безліччю конкурсів щодо правил безпечної поведінки. Спеціальним гостем свята стала мудра лисичка Фокс – героїня навчального мультсеріалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу», знятого Групою компаній «Фокстрот» у рамках власного соціального проекту «Школа безпеки». Після перегляду діти змагалися у вікторині за мотивами мультфільму та малювали свої ідеї подальших пригод відважної лисички та її друга – робота Трота. А найактивніші отримали сюрпризи від героїні мультфільму. Загалом, за період 2015-2017 років вже близько 50 000 дітей у понад 100 навчально-виховних закладах Запорізької області змогли переглянути мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу», взяти участь у фестивалях за мотивами мультику, тижнях безпеки, організованих фахівцями ДСНС та отримати пам’ятні подарунки від Групи компаній «Фокстрот».  

- Як соціально відповідальний бізнес ми вже 15 років долучаємося до системних дій фахівців державних служб з профілактики небезпеки дітей по всій Україні, а Запорізька область – серед лідерів у цьому рухові за безпеку й ми спільно радіємо результатам, - говорить генеральний директор групи компаній «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. – Так, у 2016 році в Запорізькій області на пожежах не загинула жодна дитина, а кількість травмованих дітей під час надзвичайних подій знизилася з 19 до 8! Ми пишаємося цим й продовжуємо співпрацювати! 



Спільно із запорізькими рятувальниками «Фокстрот» щороку допомагає проводити низку дитячих заходів, спрямованих на запобігання загибелі та травмування підростаючого покоління під час надзвичайних подій. Дні безпеки, Місячники безпеки життєдіяльності, різноманітні фестивалі з основ БЖД мають профілактичне значення та позитивно впливають на дитячу свідомість, формують у дітей відповідні знання та вміння з безпеки життєдіяльності. Уроки безпеки у формі навчального свята як частина соціального проекту «Фокстроту» «Школа безпеки» сприяють кращому засвоєнню знань про безпечну поведінку й проходить під девізом «Комфортно там, де безпечно». Такі уроки вже пройшли у понад 25 містах України.  

Довідка:
У 2006 році ГК «ФОКСТРОТ» була серед перших 10 ініціаторів руху КСВ в Україні та підписантом відкритого листа до бізнес-середовища країни із закликом приєднуватися до принципів соціального партнерства. У 2016 році, ГКФ отримала незалежну експертизу діяльності у сфері КСО та увійшла до 5-ки найбільш прозорих компаній України-2016. 

З 2003 року ГК «ФОКСТРОТ» підтримує ініціативи державних органів влади у навчально-виховній роботі зі школярами щодо профілактики травматизму дітей у невиробничій сфері, а з 2008 року ГКФ під девізом «Комфортно там, де безпечно!» реалізує соціальний проект «Школа безпеки. Серед спільних заходів із Національною поліцією України - конкурси дитячого малюнка «Мій друг - безпечний рух», змагання шкільних команд юних інспекторів руху (ЮІР) - від регіональних конкурсів до всеукраїнського фіналу у УДЦ «Молода гвардія». За сприяння фахівців ГСЧС України було створено навчальний мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу». У інтернеті мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу» переглянули близько 200 тисяч глядачів. За мотивами найпопулярнішої (за кількістю переглядів) 4 серії мультфільму «Пожежа» https://www.youtube.com/watch?v=bRezik8LHtA була розроблена листівка «При пожежі дій правильно!». 

З 2012 року спільно із фахівцями Державної служби із надзвичайних ситуацій України бренд «Фокстрот» проводить «Уроки безпеки» для молодших школярів. Більше 30 тисяч дисків з мультфільмом та повчальних листівок було передано в школи та дитячі садки країни для навчання дітей правилам безпеки під час таких уроків. У березні 2013р. проект «Школа безпеки» було названо найбільш упізнаваним серед споживачів в ритейлі (за результатами опитування InMind), а у квітні 2013р. став переможцем 7-го Національного фестивалю соціальної реклами у своїй номінації.

ГКФрозвиває бренди