"Фокстрот" відзначив юних інспекторів руху-2017

Група компаній «Фокстрот» в 15 раз стала партнером Всеукраїнського зльоту талановитих школярів країни, які вчать ровесників правилам безпеки на дорозі 

З 5 по 13 вересня в Одесі відбулися всеукраїнські фінальні змагання загонів юних інспекторів руху (ЮІР) та гри команд Клубу веселих і найкмітливіших юних інспекторів руху (КВН ЮІР) в дитячому центрі «УДЦ «Молода гвардія» в Одесі. Творчі змагання для шкільних команд з усіх куточків України організували спеціалісти Управління безпеки дорожнього руху Національної поліції України, Міністерства освіти та науки та соціальної політики України за підтримки давніх партнерів ЮІРівського руху України – Групи компаній «Фокстрот». 


Майже 500 учнів з усіх областей України зібралися на зліт до дитячого центру «Молода гвардія» у рамках ІХ оздоровчої зміни «Я – громадянин України». Протягом семи днів школярі змагалися у знаннях Правил дорожнього руху, таких конкурсах, як: «Юний регулювальник», «Велоестафета», «Агітаційно-пропагандистський виступ команди», «Теоретичні знання Правил дорожнього руху», «Медична допомога» та у змаганні «Соціальна реклама з безпеки дорожнього руху», навчались основам домедичної допомоги постраждалим у ДТП. 

За сумарними результатами, найкращі знання та навички продемонстрували команди з Житомирської, Черкаської та Запорізької областей. 


Традиційно, справжньою родзинкою зльоту стали виступи фінальних ігор команд КВН-ЮІР. В гумористичних замальовках учасники змагань розповідали про те, що дорога не місце для жартів, й жартували над тими, хто не поважає правила дорожнього руху. Своїм іскрометний гумором підкорила усіх присутніх команда КВН «Вітаміни» з Київської області, що заняла 1 місце у змаганнях КВН-ЮІР. «Ніхто й подумати не міг, що ЮІР переживе ДАІ», - жартували на злобу дня юні КВНщики з Борисполя. 

Срібло отримала команда «Стоп-кадр» з міста Берегомета Чернівецької області, минулорічний чемпіон КВН-ЮІР-2016 року. До числа кращих увійшли також команди «Інші діти» (м. Рівне) та «Третя Рота» (м. Сіверодонецьк Луганської області). 


-15 років тому розпочалася дружба «Фокстрота» із ЮІРівцями України, яка й надихнула нас на створення власного соціального проекту «Школа безпеки» під гаслом «Комфортно там, де безпечно», – розказала на церемонії закриття зльоту прес-секретар ГК «Фокстрот» Алевтина Белецька. - З тих пір молодші школярі вчаться правилам безпеки разом з героями нашого мультсеріалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу», а молодь – граючи в КВН ЮІР. Надихайте й надалі нас на корисні проекти, й нехай розвивається ваш рух! 

Серед партнерів-однодумців ЮІРівського руху України – давні помічники організаторів зльоту: Асоціація міжнародних перевізників України, Всеукраїнська спілка автомобілістів, ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій МОЗ України», Український дитячий центр «Молода гвардія». Усі вони об’єднані спільною метою – навчити якомога більше дітей дорожнім правилам, наданню першої медичної допомоги у ДТП для безпечного та комфортного майбутнього.  



Довідка: З 2002 року ГК «ФОКСТРОТ» підтримує ініціативи державних органів влади у навчально-виховній роботі зі школярами щодо профілактики травматизму дітей у невиробничій сфері, а з 2008 року ГКФ під девізом «Комфортно там, де безпечно!» реалізує соціальний проект «Школа безпеки. Серед спільних заходів із Національною поліцією України – конкурси дитячого малюнка «Мій друг – безпечний рух», змагання шкільних команд юних інспекторів руху (ЮІР) – від регіональних конкурсів до всеукраїнського фіналу у УДЦ «Молода гвардія». За сприяння фахівців ГСЧС України було створено навчальний мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу». У інтернеті мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу» переглянули близько 200 тисяч глядачів. За мотивами найпопулярнішої (за кількістю переглядів) серії мультфільму «Пожежа» – була розроблена листівка «При пожежі дій правильно!». З 2012 року спільно із фахівцями Державної служби із надзвичайних ситуацій України бренд «Фокстрот» проводить «Уроки безпеки» для молодших школярів. Більше 20 тисяч дисків з мультфільмом та повчальних листівок було передано в школи та дитячі садки країни для навчання дітей правилам безпеки під час таких уроків. У березні 2013р. проект «Школа безпеки» було названо найбільш упізнаваним серед споживачів в ритейлі (за результатами опитування InMind), а у квітні 2013 р. став переможцем 7-го Національного фестивалю соціальної реклами у своїй номінації.

ГКФрозвиває бренди