Новости

27 лютий
2018

«Секунда» та «Парад надій» - партнерство двох лідерів

  Надійним партнером XXIX традиційного Міжнародного фестивалю зі спортивного танцю "Парад надій-2018" є торгова марка «Секунда», що задає темп учасникам фестивалю як партнер точного часу. 



  Подарунки від торгової марки «Секунда» отримували кращі з кращих - це пари рейтингової програми. У категорії "Молодь-1" в європейській програмі перемогли кияни Дмитро Ліщук і Діана Мадій, серед латиністів в цій категорії кращими були Олексій Мордвінов і Анастасія Осадчук. Переможцями турніру в категорії «Молодь 2», європейської програми, стали Олександр Безкровний і Марія Савчук, кращі в латиноамериканській програмі - кияни Максим Бігус і Ангеліна Розгон. У категорії "Дорослі", латина, перемогли кияни Назарій Коваленко і Станіслава Лагута, а в стандарті відмінно виступили також кияни, Андрій Зінченко і Катерина Байсарова. Всі переможці отримали визнання від стильного та точного партнера, який знає як цінувати час і насолоджуватись кожною секундою. 



  – «Парад надій» - це улюблене свято не тільки для спортсменів, а й для партнерів фестивалю, що символічно проходить в останні зимові вихідні в Києві, - говорить виконавчий директор торгової мережі «Секунда» Андрій Острогляд. - Партнерство «Секунди» з «Парадом надій» - це дружба двох лідерів, а також внесок у розвиток вітчизняного спорту і можливість представити годинник як стильний аксесуар, гідний переможців!