"Фокстрот" підтримав вітчизняний хокей

Підтримка бренду допомогла українській збірній виграти юніорський чемпіонат світу в своєму дивізіоні 

Збірна України U-18 перемогла Румунію, та посіла перше місце в дивізіоні 1В з рахунком 6:0. 

Юніорській збірній України в останньому матчі турніру можна було не озиратися на конкурентів: завдання було простим і зрозумілим. У вирішальній зустрічі суперником українців була збірна Румунії, яка програла усі матчі і вже вилетіла дивізіоном нижче. Перемога в основний час дозволяла нашій команді виграти Дивізіон 1B і підвищитися в класі.  

«Фокстрот», за традицією, активно підтримує український спорт. Бренд відгукнувся на заклик оргкомітету виступити партнером ЧС з хокею серед юніорів. У організаторів турніру було непросте завдання: рівень чемпіонату світу диктує певні вимоги до організації. Але усі впоралися на відмінно: хокеїсти не упустили свій шанс та виграли чемпіонат, а організатори та партнери подарували спортсменам і вболівальникам яскраві емоції та гарний настрій. 


- Це інвестиція в спортивне майбутнє України і в золоті медалі наших спортсменів, - прокоментував виконавчий директор мережі «Фокстрот» В’ячеслав Поврозник.
 - Сама можливість прийняти чемпіонат світу з хокею в Україні є проявом довіри з боку світової спільноти. Ми вболіваємо за нашу збірну, та віримо в перспективність українського спорту.  



На основних матчах Української Прем'єр-ліги з футболу, що триватимуть до липня 2018 року, «Фокстрот» планує провести низку яскравих заходів спільно з представниками футбольних команд та вболівальниками. Найбільш принципові матчі УПЛ супроводжуватимуть команди стюартів та чарівних лисичок-промоутерів, які створять веселий настрій на трибунах, а динамічне шоу квадрокоптерів - у повітрі. Біля стадіонів перед матчами проведуть конкурси та розіграші від «Фокстроту», а в онлайн форматі - футбольні інтерактівні квести. Заплановано встановити фотозони із використанням інноваційної техніки (роботів, консолів, ТБ). 

Крім того, матчі УПЛ разом з «Фокстротом» обіцяють додаткові сервіси для глядачів. Наприклад, купуючи квиток на гру, вболівальники обов'язково отримають купон на знижку у мережі «Фокстрот», шанс виграти квиткі на наступні матчі, або футбольні м'ячі з автографами кращих футболістів сезону. УПЛ та «Фокстрот» планують благодійні спільні виїзди футболістів до дитячих будинків. 

Довідка: 

З 2005 року команди «Фокстроту» щорічно беруть участь у корпоративному турнірі з футзалу на кубок ГК «Фокстрот» у Києві. 

У 2011 - 2012 рр. ТМ «Фокстрот» реалізувала Партнерську програму з багаторазовим чемпіоном України ФК «Шахтар» до 75-річчя клубу під гаслом «Фокстрот вболіває - футбол перемагає» на турнірі Кубку України та чемпіонаті України з футболу. 

У 2017 «Фокстрот» став інноваційним партнером Суперкубку України з футболу-2017, та зібрав на матч чемпіонів України близько 40 тисяч вболівальників. 

До речі, з 2002 по 2017 рр. бренд «Фокстрот» підтримує вітчизняну школу бально-спортивних танців під керівництвом заслуженого майстра спорту Валентини Федорчук. 17 років поспіль бренд виступає співорганізатором МІЖНАРОДНОГО турніру зі спортивних танців «Парад надій», та засновником кубку «Фокстроту» - єдиного у світі змагання на виконання фокстроту.

ГКФрозвиває бренди