Гравці ФК «Динамо» привітали «Фокстрот» з оновленням стилю

У травні ритейлер відкрив новий магазин в Дніпрі, а в Києві та Львові оновив формат 

У день фіналу Ліги Чемпіонів, 26 травня, на свято урочистого відкриття столичного оновленого магазину «Фокстрот» (ТРК «Проспект», вул. Гната Хоткевича, 1-В) завітали фуболісти ФК «Динамо» (Київ). Магазин торговою площею 1000 кв. м. став віртуальним кіберфутбольним полем для динамівців Євгена Хачеріді, Олександра Андрієвського та Максима Коваля. 

Кіберкоманда з боку вболівальників була відібрана завчасно: її учасниками стали пересічні вболівальники Валерій Швець, Євген Скрипник і Денис Топаленко, які зареєструвалися в фейсбуці організаторів та були відібрані системою Random.  


У фіналі кіберзмагань майстер на справжньому і на віртуальному полі футболіст Олександр Андрієвський обіграв вболівальника Валерія Швеця. За вихід до фіналу вболівальники отримали подарунки від організаторів. 

- Я частіше граю у кіберхокей, але погодився спробувати свої сили у кіберфутболі. Було цікаво зіграти з уболівальниками та поспілкуватись з ними. Я вважаю, що турнір вдався, а показник цього, це гарні емоції та повторення фіналу Ліги чемпіонів на фініші кібертурніру, - сказав захисник «Динамо» Євген Хачеріді, вітаючи учасників.  


Після проведення соціального турніру з кіберфутболу зірок «Динамо» оточили прихильники і розпочалася жвава автограф-сесія. Гравці залюбки позували для спільних фото з вболівальниками. «Фокстрот» віддячив футболістам, відправивши до їх дитячої спортивної школи «Динамо» велику плазму і ноутбук. У дні відкриття відвідувачів чекала розважальна програма, конкурси, вікторини та гра у міні-гольф у форматі шотландських розваг під слоганом «Вперед за бездоганністю!». Заохоченням для гольфістів була можливість отримати подарункову картку номіналом у 1000 грн. та право стати учасником програми лояльності «Фокс клубу».

- Позитивні емоції та гарні враження від бездоганної покупки, готовність персоналу надати сервіс вищого ґатунку – такий акцент робимо у роботі магазинів під брендом «Фокстрот», – розповів директор з маркетингу ТМ «Фокстрот» Олексій Філановський. 

Також 26 травня новий магазин «Фокстрот» відкрився в м. Дніпро в ТРЦ «Караван» (вул. Нижньодніпровська, 17) торговою площею 750 кв. м. А у Львові городянам і гостям міста запропонували оцінити новий формат вже працюючого магазину в ТЦ «Вам» (пр. Червоної Калини, 62) з торговою площею 1000 кв. м. На відкритті для гарного настрою були організовані демо-зони з кавою, влаштовані презентації техніки від виробників, святкові 30% знижки на товари, презенти, в залежності від суми чеку, та розіграш подарункових карток.

Довідкова інформація: станом на травень 2018 року Україні налічується 159 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 м2. У 2018 році мережа почала рестайлінг і планує відкрити близько 40 магазинів в новому стилі. У квітні в мережі «Фокстрот» відкрилося три нових магазини в Києві, Харкові та Одесі. Бренд «Фокстрот» розвивається в форматі омніканальності, поєднуючи онлайн і оффлайн формати торгівлі. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуба» в 2018 році перевищила сім мільйонів покупців. 

Партнерство бренду «Фокстрот» з футбольним рухом України триває з 2011 року, коли почалася реалізація партнерської програми з багаторазовим чемпіоном України ФК «Шахтар» до 75-річчя клубу під гаслом «Фокстрот вболіває – футбол перемагає» у рамках турнірів Кубку України та чемпіонату України з футболу. У 2017 году ТМ «Фокстрот» стала генеральним партнером Української прем'єр-ліги з футболу. З 2005 року щорічно проводиться внутрішній чемпіонат ТМ «Фокстрот» по футболу, найсильніші гравці беруть участь в щорічному корпоративному турнірі з футзалу на кубок ГК «Фокстрот» та » та всесвітньому чемпіонаті з футболу за кубок Samsung.

ГКФрозвиває бренди