Для Atlas Weekend «Фокстрот» приготував зону розваг

Бренд-зона «Фокстрот» і безліч активностей на одному з наймасштабніших музичних фестивалів Atlas Weekend 

3 липня стартував один з найбільших фестивалів Східної Європи Atlas Weekend, на якому представлена локація українського рітейлера електроніки «Фокстрот». 

Активності від «Фокстрот» будуть доступні відвідувачам усі шість днів роботи фестивалю. Перші гості вже змогли оцінити переваги бренд-зони «Фокстрот». Увагу молоді привернув спеціальний трек, на якому можна покататися на сігвеях, зокрема, гіробордах і електровелосипедах. Для безпеки цю ділянку по всьому периметру спеціально огородили шинами. 


Локація «Фокстроту» оснащена фотозонами, які не залишать байдужими численних любителів селфі і фотосессій. 

Для шанувальників легкого екстриму створена можливість для гри в плей-стейшн і знайомство з керуванням польотами дронів. 

«Фокстрот» подбав і про тих, у кого на Atlas Weekend розрядилися мобільні пристрої: в бренд-зоні працює спеціально обладнана станція. В очікуванні підзарядки можна комфортно відпочити на великих м'яких пуфах корпоративних кольорів «Фокстроту». 


Для інформативного наповнення продумані ділянки, де можна ознайомитися з особливостями нової техніки від виробників. Наприклад, торгова марка Delongi, яка займається виробництвом машин для приготування кави, продемонструвала їх переваги на Atlas Weekend в бренд-зоні «Фокстроту». 

Прихильникам чистоти і порядку пропонується оцінити технічні характеристики парової праски від Braun і познайомитися з роботами-пилососами від Samsung. 

Для тих, хто любить смачно поїсти, надана можливість приготувати м'ясо і овочі на грилі від Tefal. Торгова марка з особливим шиком демонструє роботу своїх опти-грилів. 


У бренд-зоні «Фокстроту» все продумано до дрібниць, щоб кожен відвідувач неодмінно відшукав розваги на свій смак в очікуванні виступу улюблених артистів на музичному фестивалі. 

Відповідальне завдання щодо організації активностей для багатотисячних відвідувачів фестивалю Atlas Weekend бренд «Фокстрот» довірив своєму надійному партнеру - івент-агенції Lioncom.  

Довідка: мережа «Фокстрот» в червні 2018 налічує 158 супермаркетів в 90 містах України торгівельною площею 151 тис. кв. м. «Фокстрот» є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» на початок 2018 року досягла 7 млн осіб. Бренд «Фокстрот» розвивається в форматі омніканальності, поєднуючи онлайн і офлайн торгівлю.

ГКФрозвиває бренди