"Фокстрот" - Healthу Team

Delo.UA в партнерстві з брендом Eat me реалізували проект "fEatMe: кілометри тімбілдінга", влаштувавши перегони на велосипеді серед 12 українських компаній. Це саме ті компанії, які не бояться змін і розглядають здоровий спосіб життя як частину корпоративної культури. 

#fEatMe - це проект, у якому можна виграти, але неможливо програти, це 90 годин на велотренажерах у робочий час та 2 000 велокілометрів – як від Києва до Брюсселя. 

Участь у проекті взяли 355 офісних працівників, які з’їли 2 000 корисних батончиків EatMe, відновлюючи сили. 

Щоб залучити максимальну кількість учасників до змагання, організатори прийняли рішення встановити велотренажер в холі бізнес-центру, де розташований офіс компанії "Фокстрот", безпосередньо біля ліфтів і сходів - жоден співробітник, навіть при великому бажанні, не зміг би пройти повз стенд проекту fEatMe і колег, що крутять педалі. З одного боку, це був тонкий розрахунок організаторів, з іншого - така ситуація повністю відповідала стратегії участі команди в змаганні. 


Співробітники компанії "Фокстрот" розробили стратегію прямо протилежну тій, яку використовувала команда Watsons Україна (переможці конкурсу) - вони вирішили рівномірно розподілити навантаження між великою кількістю учасників. Низка спортсменів, які бажають покрутити педалі на велотренажері, не припинялася протягом усього дня. Накрутив кілька кілометрів - дай можливість наступного зробити свій внесок у загальний результат команди. 


Цікаво було спостерігати за дівчатами - велика частина з них підходила до тренажера з метою прокрутити 1-2 км, щоб отримати батончики і з'їсти їх, запиваючи смачною кавою або чаєм під час перерви на обід. Але практично кожна, досягнувши запланованого результату, приймала рішення крутити далі.  

Таким чином команда «Фокстрот» отримала почесне звання «Healthу Team» та показала злагоджену роботу усього колективу.

ГКФрозвиває бренди