Жовтневий «Фокстрот»: відкриття 5 нових та 1 оновленого магазину

Згідно з планами розвитку, ритейлер «Фокстрот» продовжує відкривати нові магазини та проводити рестайлінг вже працюючих торгових точок. 

У жовтні мультиканальний рітейлер провів урочистості з нагоди відкриття двох нових магазинах «з нуля». 12 жовтня урочисто відкрився новий «Фокстрот у м. Київ, ТРЦ Lavina mall, вул. Берковецька, 6д, (1340 м2). А 19 жовтня у м. Хмельницький, в ТРЦ «Оазис» (вул. С.Бандери, 2а, відбулося свято нового «Фокстроту» торговельною площею 800 м2.  

У ці дні також святкуваткували відкриття оновленого магазину містяни та гості Кривого Рогу (бул. Вечірній, 31, торговельна площа 654 м2). На усіх святкових заходах до відкриття нових чи оновлених «Фокстротів» для покупців були організовані геймерскі турніри, автограф-сесії, кулінарні майстер-класи, курси від стилістів в beauty-секторі тощо. 



Крім того, у жовтні розпочали роботу у технічному режимі ще 3 нових магазини «Фокстрот» в Україні: 
у м. Дніпро, пр-т Слобожанський, 31д, ТЦ «Наша правда», (торговельна площа 760 м2), 
у м. Вараш Ровненської області, пл. Незалежності, 10, ТРЦ Orange, (397 м2), 
у м. Нова Каховка, вул. Паризької Комуни, 55, ТЦ «Оскар», (850 м2). 




Нові магазини оснащені ергономічним обладнанням, торговельний простір організований на контрасті різних світлових зон під різні категорії товару із урахуванням user flow і user experience торговельної мережі. 




- Новий формат «Фокстротів» – це не тільки візуальна складова, яка продовжує стилістику Уельса та Шотландії як символу досконалості, – коментує В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор мережі «Фокстрот. Техніка для дому». – На початку сезону ми оновили ключові бізнес-процесів для поліпшення купівельного сервісу споживачів: розробили нову систему клієнтської доставки товару, попрацювали над збільшенням швидкості покупки, розширили асортимент за рахунок постачальників на їх складах. Для роботи у високий сезон саме ці новації стануть запорукою лояльності споживача до бренду «Фокстрот» та драйвером його росту. 




Урочисте відкриття нових та оновлених «Фокстротів» для своїх гостей супроводжує івент-агентство Lioncom.. 



Довідка: мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот.Техніка для дому» налічує 161 магазини в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об'єктів складає 153 тис кв. м. Компанія Фокстрот є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» станом на середину 2018 року перевищила 7 млн відвідувачів.

ГКФрозвиває бренди