Британські урочистості столичного магазина «Фокстрот»

У жовтні відбулось відкриття великого магазину «Фокстрот» у Києві, в ТРЦ Lavina mall

Нова торгова точка мережі «Фокстрот» увійшла в 10 найбільших магазинів бренду за торговельною площею (1340 м2) та асортиментом. Це майже 20 тисяч товарних позицій, з яких біля 5 тисяч – новинки, які можна придбати безпосередньо в магазині. Новий «Фокстрот» розмістився на 2 поверхах: на першому демонструють телевізори, плазми, ноутбуки, смартфони, планшети, гаджети, мультиварки, кавомашини, дрібну техніку, а на другому – великі побутові товари: холодильники, пральні машини, плити та вбудовану техніку.  


15 жовтня магазин провів свято з нагоди відкриття. Красива і урочиста церемонія перерізання червоної стрічки пройшла, як завжди, хвилююче і під бурхливі оплески. Біля вхідної зони до «Фокстроту» всіх відвідувачів зустрічали 2 гвардійці з охорони Її Величності Британської королеви. Всередині магазину під звуки якісної музики позитивний настрій гостей підтримував професійний ді-джей, а також шоу барабанщиць. 


Було встановлено міні-гольф і проведені змагання. Таке класичне розвага в британському стилі вже стало візитною карткою на урочистих заходах від «Фокстрот». Тих, хто переміг* в гольф, запросили до членства у Фокс-клубі та надали по 500 бонусів на подальші покупки. Любителі селфі та світлин робили фото з «британськими королівськими гвардійцями» як на фоні червоної лондонської телефонної будки, так і в інших фотозонах.  



Гості свята, що зробили покупки на новосіллі магазину «Фокстрот» в ТРЦ Lavina mall з 12-15 жовтня в якості заохочень отримали подарунки в залежності від суми чеку та обраного бренду. «Фокстрот» пропонував гостям взяти участь в акціях, у розіграші пральних машин та інших призів. Відвідувачі мали можливість отримати знижку 50% на пральну машину, телевізор та iPhone7, та ще багато інших вигідних святкових пропозицій. За дні святкових активностей серед гостей було розіграно близько 1000 брендованих чашок «Фокстрот» для чаювання. Також в кожен з 4 днів шляхом розіграшу визначався один щасливий володар нового холодильника. Крім цього, серед покупців було розіграно 40 сертифікатів на знижку в розмірі 50% на покупку айфонів і телевізорів. А в неділю гостей чекав додатковий сюрприз. Серед клієнтів розіграли мобільний телефон марки Huawei і кавоварку від De'Longhi. 


– Зручність у виборі техніки, приємна дружня атмосфера, – базові складові нового формату, представленого в магазині «Фокстрот» в ТРЦ Lavina mall, – розповідає директор з маркетингу Руслан Клименко. – У досить складному планувальному рішенні магазину (необхідність розподілу товару на 2 поверхах), нам вдалося представити найбільший асортимент товару, взяти до уваги усі фактори оптимального розміщення товару для будь-якого клієнта з урахуванням його потреб-можливостей і створити єдину сервісну зону. Це магазин ідеальної покупки електроніки. 


Зробити урочисте відкриття нового магазину цікавим магазину «Фокстрот» допомогло івент-агентство Lioncom.


Довідка. Мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот. Техніка для дому» станом на жовтень 2018 компанія налічуватиме 161 магазин в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об'єктів складає 153 тис кв. м. Компанія «Фокстрот» є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» станом на середину 2018 перевищила 7 млн чоловік. 

*Для гравців від 18 років

ГКФрозвиває бренди