Футболісти клубу «Динамо» привітають «Фокстрот» з травневими відкриттями

​Ритейлер порадує своїх покупців одним новим магазином в Дніпрі і двома реформованими в Києві та Львові.

25-27 травня оновлений магазин «Фокстрот» в Києві в ТРЦ «Проспект» (вул. Гната Хоткевича, 1-в), почне свою роботу з масштабного свята. Для гостей торгового залу, що займає площу 1000 м2, передбачена яскрава розважальна програма. Відвідувачам піднімуть настрій ведучий свята і шоу барабанщиць, плануються кулінарні майстер-класи від виробників кухонної техніки з приготування як простих, так і вишуканих страв.

А 26 травня на відвідувачів столичного «Фокстроту» в ТРЦ «Проспект» чекає справжній подарунок: з 11.00 до 13.00 вони познайомляться і поспілкуються з гравцями ФК «Динамо» і навіть гратимуть з ними в футбол на ігровій приставці (трансляція змагання буде здійснюватися в он-лайн режимі). На честь відкриття оновленого магазину в Києві «Фокстрот» підготував святкові знижки на товари і розіграш подарункових сертифікатів.

– У кожній торговій точці створюємо унікальне омніпростір і атмосферу, цінуємо свого клієнта, усвідомлюємо його важливість для нас, – розповідає директор з маркетингу Олексій Філановський. – Щоб кожен, хто прийде в «Фокстрот» за позитивними враженнями від бездоганної покупки, відчув наше бажання і готовність надати їх. Це маркетинг хороших емоцій, на який ми робимо акцент в торгових точках і інтернет-продажах і нова стратегія «Вперед за бездоганністю!».



З таким же бездоганно святковим настроєм 25-27 травня готуються до свят відкриття ще два магазини «Фокстрот». У Дніпрі в ТРЦ «Караван», вул. Нижньодніпровська, 17, відкриється новий магазин «Фокстрот». А у Львові городянам і гостям міста запропонують оцінити новий формат вже працюючого магазину в ТЦ «Вам» (пр. Червоної Калини, 62). Відвідувачі також стануть учасниками розважальної програми, конкурсів, ігор та вікторин в форматі шотландських розваг під слоганом «Вперед за бездоганністю».

Довідкова інформація: станом на грудень 2017 року Україні налічується 160 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 м2. У 2018 році мережа почала рестайлінг і планує відкрити близько 40 магазинів в новому стилі. У квітні в мережі «Фокстрот» відкрилося три нових магазини в Києві, Харкові та Одесі. Бренд «Фокстрот» розвивається в форматі омніканальності, поєднуючи онлайн і офлайн формати торгівлі. Кількість учасників програми лояльності «Фоксклуба» в 2018 році перевищила сім мільйонів покупців.

Партнерство бренду «Фокстрот» з футбольним рухом України триває з 2011 року.

У 2011 – 2012 рр. ТМ «Фокстрот» реалізував партнерську програму з багаторазовим чемпіоном України ФК «Шахтар» до 75-річчя клубу під гаслом «Фокстрот вболіває – футбол перемагає» у рамках турнірів Кубку України та чемпіонату України з футболу.
У 2017 году ТМ «Фокстрот» стала генеральним партнером Української прем'єр-ліги з футболу. З 2005 року щорічно проводиться внутрішній чемпіонат ТМ «Фокстрот» по футболу, найсильніші гравці беруть участь в щорічному корпоративному турнірі з футзалу на кубок ГК «Фокстрот».

ГКФрозвиває бренди