ГК ФОКСТРОТ підтримав проект «Ціна держави»

У грудні стартував просвітницький проект «Ціна держави»

На спільній прес-конференції організатори – Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна та партнери оголосили про початок масштабної національної просвітницької кампанії серед українців. Мета – донести до громадян розуміння: всі державні послуги (освіта, медицина, захист тощо), інфраструктура (дороги, громадський транспорт, школи, поліклініки, лікарні, дитячі садочки) відбуваються та існують за рахунок платників податків, тобто за їх рахунок. 

Кампанія проходитиме по всій Україні. Великі активності – прес-конференції, зустрічі з активістами, вуличні акції, флешмоби та опитування вже відбулися в 16 містах, таких як Київ, Житомир, Миколаїв, Херсон, Запоріжжя, Харків, Черкаси, Полтава, Кропивницький, Рівне, Маріуполь, Тернопіль, Чернівці, Одеса, Дніпро, Кривий Ріг. 

Фокстрот долучився до співпраці на ексклюзивних умовах як представник ретейлу великої побутової техніки та електроніки. Адже передбачено, що до пулу партнерів увійшли найбільш упізнавані бренди із різних галузей, великі платники податків, що наповнюють скарбницю держави – АТБ, Фокстрот, ОККО, Укрпошта. 


Під час просвітницької кампанії в мережі «Фокстрот» покупці побачать інформацію про ціну державних послуг на фіскальних чеках та на екранах у вигляді просвітницького відеоролика. Вони також отримають на касі конверт із символікою кампанії та посиланням на онлайн-калькулятор, за допомогою якого можна розрахувати ціну державних послуг для конкретного громадянина. Конверт призначено не лише для збереження фіскального чеку та гарантійного талону як запоруки захисту прав споживача, але й пояснення, яку кількість податків сплачує кожен покупець та як ці податки впливають на розвиток держави. 


Так у 2017 році, компанії торгової мережі Фокстрот за підсумками січня-грудня виплатили сумарно 534 781 357 гривень податків і зборів до державних бюджетів усіх рівнів, що на 30% більше, ніж в 2016.  

За даними експертів проекту «Ціна держави» 0,5 мільярда гривень сплачених податків вистачить на забезпечення навчання 23 тис. учнів середньої школи на рік, або на побудову 2 тис дитячих майданчиків, або може бути витрачено на облаштування 500 місць відпочинку лавочками, урнами, пішохідними доріжками, озелененням, або на забезпечення шкіл 21 тис комп'ютерними комплексами. 


У Фокстроті відзначили, що статус одного з найбільших мультиканальних продавців, а значить і одного з вагомих платників податків, зобов'язує бути прикладом соціальної свідомості. «Ми утримуємо близько 5 тис робочих місць та працюємо «в білу»: продаючи техніку, видаємо фіскальний чек і в магазинах, і в інтернет-торгівлі, як того вимагає закон (з минулого року в Україні техніка з гарантійним талоном продається тільки з фіскальним чеком). Й це наша соціальна відповідальність, – говорить керівник Групи компаній ФОКСТРОТ, голова наглядової ради мережі Фокстрот Валерій Маковецький. – Ми платимо податки, за рахунок яких українці повинні мати якісні державні послуги, надійні дороги, сильну армію. 0,5 мільярда гривень податків, сплачених компаніями мережі «Фокстрот» минулого року, означає, що «Фокстрот» і наші покупці зробили свій внесок в розвиток держави. Тепер головне, щоб вони знали ціну цих зусиль для справжньої незалежності України.


Довідка. Мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот. Техніка для дому» в грудні 2018 налічуватиме 162 магазини в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об'єктів складає 153 тис кв.м. Компанія Фокстрот є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності Фокс клуб станом на середину 2018 перевищила 8 млн користувачів.. 

За підтримки проекту ENGAGE (за фінансування USAID) CASE Україна — один з найстарших і найвпливовіших українських осередків дослідження державної політики. Починаючи з 1999 року, CASE Україна аналізує і надає рекомендації вирішення економічних і суспільних проблем. 2013 року започатковано проект «Ціна держави», який виховує в українських виборців почуття власності щодо державних коштів, виступає за їхню прозорість, пояснює важливість зменшення втручання чиновників в економічне життя. 

Щомісяця «Ціна держави» отримує 150 згадок у національних і регіональних медіа. Середня місячна аудиторія сторінки у Facebook – 100 тис. унікальних користувачів. «Рахунок від держави» став корисним інструментом для журналістів і громадських активістів для поширення інформації про те, що всі українці є платниками податків, і про визначення розміру фінансування держави кожним громадянином.

ГКФрозвиває бренди