Фокстрот - серед найбільших роботодавців України-2018 і №1 - в галузі торгівлі електронікою

Фокстрот став однією з найбільших компаній України з продажу побутової техніки і електроніки, яка увійшла в офіційний рейтинг 200 найбільших роботодавців України 2018 року за даними ГФС України rating.zone 

Згідно даних рейтингу, Фокстрот посів 72 місце в загальному списку зі 100 компаній України і 10 місце в торговельній галузі побутової електроніки. Та 1 місце серед рітейлерів із продажу великої побутової техніки та електроніки України. У розрахунок бралися підприємства з найбільшою чисельністю співробітників, які виплачували зарплату вище мінімальної, крім державних і комунальних підприємств, що фінансуються з держбюджету. 

Раніше в 2018 році журнали Деловая столица, Фокус визнали Фокстрот одним з кращих роботодавців України в ТОП-30. При складанні рейтингу 30 кращих роботодавців України ці видання враховували наступні фактори: рівень заробітної плати, соціальний пакет, можливість кар'єрного та особистісного росту, а також до аналізу приймалися дані, надані Держстатом України, сайтами в пошуку роботи work.ua і hh.ua.


- У 2018 тільки зміцнився загальний тренд, що не компанії вибирають співробітників, а люди обирають компанії, де їм комфортно працювати, - говорить HR-директор бренду «Фокстрот» Олена Лагоцкая. - Топові рядки в офіційних і неофіційних рейтингах роботодавців демонструють, що Фокстрот зміцнив свої позиції як компанія, яка має зі співробітниками спільні цінності, сприяє їх самореалізації. У нас є можливість для співробітника розширити свою базу знань і набір навичок через тренінги, курси, системи навчання, а також через програму відшкодування витрат на додаткові курси і семінари. Саме філософія win-win у кадрових питаннях дає бренду енергію на успішний розвиток. 


У 2018 році рітейлер оновив і розширив географію 30 оновленими магазинами, створивши, таким чином, нові робочі місця по всій країні. Для навчання та підвищення кваліфікації співробітників проведено 86 тренінгів для 950 учасників, в тому числі 13 для 159 менеджерів всіх рівнів. Крім того, 184 співробітники пройшли чотиритижневі навчання з ділової української сучасної мови, результатом яких стало поліпшення рівня їх знань на 25%. Середньооблікова плинність торгового персоналу по порівнянні з аналогічними періодами минулих років демонструвала стабільність і невелике прагнення до зниження (7,8% в 2017 році до 7,4% в 2018). 


«Створення успішної компанії-лідера починається з професійного залучення, використання та підтримки кадрів, - коментує показники рейтингів і позицію бренду в списку ТОП-роботодавців керівник Групи компаній ФОКСТРОТ, голова наглядової ради Фокстрот Валерій Маковецький. - Сім'я Фокстрот - це не засновники або топ-менеджери, це близько 5 000 талановитих людей, які працюють «в полях», розуміють стратегію і тактику розвитку компанії, створюють еталони сервісів з обслуговування покупців в онлайн та офлайн торгівлі і в пост-продажному супроводі. Саме співробітники формують лідерство мережі Фокстрот, від них залежить успіх нашого бренду на ринку рітейлу». 

Більше про кар'єру в Фокстрот – на корпоративному сайті 

Довідка: мережа побутової техніки і електроніки Фокстрот на кінець 2018 року налічує 162 магазини в 90 обласних і районних центрах України. Загальна торговельна площа об'єктів становить 153 тис кв. м. Мультиканальний ритейлер Фокстрот є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб»станом на жовтень 2018 року досягла 8 млн користувачів. 

У 2012 - 2015 рр «Фокстрот" виступив ініціатором створення «Паспорту професії продавця непродовольчих товарів» і зібрав очікування за компетенціями від 11 українських рітейлерів. В результаті був створений перший в Україні "Професійний стандарт" продавця-консультанта непродовольчих товарів", введений в 2016 році в навчальні програми профільних вузів України (наказом Міністерства освіти № 1211 і 1212) як опис професійних компетенцій, очікувань роботодавця щодо того, як продавець повинен діяти в рамках торгово-технологічного процесу на робочому місці, працювати з покупцем, використовувати реєстратор розрахункових операцій, дотримуватися вимог охорони праці тощо. Профстандарт містив картки видів трудової діяльності, перелік основних трудових функцій і критеріїв оцінки необхідних умінь і навичок. Документ розміщений в репозитарії Федерації роботодавців України. 

Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГК ФОКСТРОТ). Керують Групою компаній ФОКСТРОТ Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

ГКФрозвиває бренди