Оптимістичні результати проекту за підтримки Фокстроту

В цьому році відвідуваність сайту проекту cost.ua зросла на 300%, в тому числі, завдяки партнерству з Фокстрот. 

Наближається до завершення активна фаза кампанії «Ціна держави», яка відбулася за підтримки керівників Групи компаній Фокстрот Валерія Маковецького і Геннадія Виходцева. Наприкінці січня 2019 року організатори - Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна та партнери проекту підвели проміжні підсумки популяризації серед українців калькулятора податків. Кількість людей, які скористалися калькулятором cost.ua c жовтня місяця зросла в 4 рази, з 50 до 200 тис, що свідчить про жвавий і зростаючий інтерес до проблематики сплати податків і контролю за їх витратами. Активності в ЗМІ, Internet-media, в соціальних мережах, в магазинах рітейлера Фокстрот, АТБ та на заправках ОККО, а також комунікації під час акцій на вулицях міст збільшили загальне число учасників кампанії до 4 млн. Ці люди, на думку організаторів, не залишилися байдужими до заклику розібратися, як вони своїми податками наповнюють державний і місцевий бюджети та яка їхня роль в побудові держави. 


- Не існує державних грошей - на 73% бюджет України наповнюють дрібними вкладами прості українці, половину своїх доходів ми віддаємо державі, - коментує директор з розвитку CASE Україна Євген Шульга. - Безкоштовних державних послуг не існує - за все ми вже заплатили своїми податками. В середньому працюючий українець цього року віддаватиме державі 63 тис грн. За «безкоштовну» освіту українець платить 6811 грн. За «безкоштовну» медицину - 3679 грн. Майже половина податків йде на утримання пенсіонерів - 27 647 грн. Та й субсидії також оплачуються з грошей платників податків. Фокстрот приєднався до проекту «Ціна держави» як один з найбільших роботодавців і рітейлерів України з продажу електроніки і побутової техніки (увійшов в офіційний рейтинг 200 найбільших роботодавців України 2018 року, складеного ДФС України rating.zone


- У 2017 році компанії мережі Фокстрот заплатили більше 500 млн гривень податків. В цьому році, я думаю, ми заплатимо близько мільярда, -коментує керівник Групи компаній ФОКСТРОТ, голова наглядової ради мережі Фокстрот Валерій Маковецький. - Громадське життя для нас важливе, так як ми працюємо в цьому суспільстві, дотримуємося законодавства, зберігаємо і створюємо робочі місця, чесно платимо податки, за рахунок яких всі повинні мати якісні державні послуги: гідну інфраструктуру, медицину, освіту, надійну оборону, майбутнє для молоді та дітей. Тільки щорічними відрахуваннями в бюджет, сплаченими Фокстрот, можна забезпечити школи 21 тисячею комп'ютерів або побудувати 2 тисячі дитячих майданчиків. Ми вважаємо, що це гідний внесок у розвиток нашої держави і закликаємо всі бізнеси саме так ставитися до податків і контролювати, на що вони витрачаються. 


Популяризуючи ідею контролю податків, в роздрібній мережі Фокстрот покупець тепер отримує фіскальний чек за товар в спеціальному конверті «Ціна держави». На конверті зазначено суму податків громадян із середньою зарплатою і те, яким чином розподіляються ці гроші для державних потреб: скільки йде на пенсії, соціальне забезпечення, підтримку економіки, утримання чиновницького апарату, екологію, медицину, спорт і т. д. 

Один з покупців Фокстрот на своїй сторінці в ФБ написав: «В магазині дали чек от в такому конвертику. Гарна ідея. Чим більше людей усвідомить себе платниками податків, тим кращі політики будуть! От по швидше би))» 

Як відзначили в прес-службі Фокстроту, підприємство працює в повній відповідності з законодавчими нормами, виключно із застосуванням касових терміналів, зареєстрованих в податкових органах, і видає фіскальні чеки, що надають правових гарантій для споживачів, а також підтверджують відрахування податкових платежів державі. 

Довідка. Проект «Ціна держави» з 2013 року проводиться за підтримки ENGAGE (при фінансуванні USAID) CASE Україна - однієї з найстаріших і найвпливовіших українських організацій, які проводять дослідження державної політики. Проект виховує у виборців відчуття власності щодо державних коштів, виступає за їх прозорість, пояснює важливість зменшення втручання чиновників в економічне життя. Проект став корисним інструментом для журналістів і громадських активістів для поширення інформації про те, що всі українці є платниками податків, і про визначення розміру фінансування держави кожним громадянином. Мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот. Техніка для дому» в січні 2019 налічує 162 магазина в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об'єктів становить 153 тис. кв. м. За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця близько 6 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності Фокс клуб станом на початок 2019 року перевищила 8,2 млн користувачів.

ГКФрозвиває бренди