Акція Фокстрот до 14 лютого - «Омріяні знижки»

Фокстрот проводить акцію* з 1 по 17 лютого, щоби всі, кого переповнює любов, могли знайти товари собі і своїм коханим. 

В першій половині лютого Фокстрот допоможе покупцям не відкладати на потім омріяні бажання, і зробити щасливими своїх коханих. Команда попрацювала над тим, щоб бренд і його клієнти стали ближчими один до одного завдяки дню всіх закоханих. Комунікація, присвячена дню закоханих, сприяє цьому. 

Купівля великої побутової техніки і вибір сучасної електроніки - це роздуми, сумніви, емоції, бажання придбати те, що близьке по духу, те, що любиш. В момент, коли покупець вибрав і купив жаданий товар - настає медовий місяць: ти цінуєш нову річ, милуєшся нею, пишаєшся її перевагами і якостями. Твій смартфон стає продовженням твоєї особистості.





 

Саме 14 лютого освідчення «Я тебе люблю» Фокстрот трансформує і втілює в реальність як «Я тебе куплю». Не варто приховувати свою любов до техніки і відкладати покупку на потім. Існує багато можливостей зробити це прямо зараз, швидко, доступно і комфортно. Концепція реклами «Я тебе куплю» створена спільно з агентством FEDORIV. 

Комунікаційна платформа «Живи наживо», яка стартувала з кампанії Love-season, закликає жити сьогоденням і полегшити собі життя за рахунок сучасних технологій. «Ми розуміли, що в період Love-season всі рітейлери так чи інакше будуть говорити про кохання, знижки і подарунки. Тому нам потрібна була ідея, яка з одного боку донесла б цей посил, а з іншого боку, дозволила нам відокремитися на фоні загального шуму. І команда Fedoriv запропонувала таке рішення. Основний наголос в ідеї зроблений на почуттях, але це любов до техніки, яка відображується в безлічі людських емоціїй», - коментує в.о. маркетинг-директора бренду Фокстрот Руслан Клименко. 

Акція «Омріяні знижки» робить акцент на смартфони, аксесуари, кухонну техніку і товари догляду за собою (як для чоловіків, так і для жінок). Всім, хто хоче встигнути до 14 лютого скористатися пропозицією «Омріяні знижки», слід поквапитися, тому що кількість акційних товарів обмежена. Знижки до -50% на товари надаються як при замовленні на сайті www.foxtrot.com.ua, так і в магазині. Зробити правильний вибір клієнтам допоможуть кваліфіковані консультанти мережі і Call-center. 

Рітейлер Фокстрот економить час клієнтів. В рамках програми Pickup, клієнти можуть замовити товар на сайті, а отримати в одному із 162 магазинів мережі Фокстрот. Працює й інтернет-програма кредитування Pickup: клієнт замовляє кредит через call-центр і приходить в Фокстрот з готовим рішенням від банку-партнера. В кредитній зоні «Фінансового Брокера» менш ніж за 15 хвилин будуть оформлені необхідні документи.  

Сервіс по доставці покупок у Фокстрот врахує особливості місця проживання покупця і графік його зайнятості. Товар, дорожчий за 2500 грн привезуть безкоштовно. Можлива доставка покупок Новою поштою або самовивезення з найближчого магазину. 

Довідка: мережа побутової техніки і електроніки Фокстрот є членом-учасником найбільшої європейської закупівельної групи електроніки та побутової техніки Euronics International. Фокстрот налічує 162 магазина в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об'єктів становить 153 тис кв. м. За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця близько 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» в лютому 2019 року сягнула понад 8 млн учасників. Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому», «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю). Керують Групою компаній ФОКСТРОТ Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев. 

* Якщо товар одночасно бере участь в іншій акції або рекламній пропозиції, або на нього встановлена окрема знижка в інтернет-магазині www.foxtrot.com.ua, то такі знижки не підсумовуються, і покупець повинен вибрати, за умовами якої акції він придбає цей товар. Товар, який бере участь в акції, можна придбати з використанням бонусів і акційних бонусів по картці «Фокс Клуб». Обмін і розірвання договору купівлі-продажу якісного товару протягом 14 днів проводиться за ціною, яка зазначена у фіскальному чеку. Знижки не поширюються на товари, придбані за кредитними програмами банків-партнерів Фокстрот і з використанням програми «Оплата частинами» від «Приватбанку».

Повна інформація про детальні умови акції - на сайті www.foxtrot.com.ua або за телефоном 0-800-300-353 (всі дзвінки в межах України зі стаціонарних телефонів безкоштовні)

ГКФрозвиває бренди