Група компаній Фокстрот отримала відзнаку за екологічний проект «Зелений офіс» від видавничого дому «Картель» (журнали «Ділова столиця», «Власть денег», «Вокруг света»)."/>

Новини

21 травень
2019

«Зелений офіс» ГК Фокстрот – в еко-ТОП-20 України

Група компаній Фокстрот отримала відзнаку за екологічний проект «Зелений офіс» від видавничого дому «Картель» (журнали «Ділова столиця», «Власть денег», «Вокруг света»). 

17 травня 2019 року в Києві, у виставковому центрі "Кличко експо", організатори презентували ТОП-20 екологічних програм України. Оцінювалася діяльність вітчизняних і зарубіжних компаній, які впроваджують еко-проекти у власній комерційній та виробничій діяльності. У конкурсі не брали участі компанії, які займаються виробництвом і монтажем сонячних і вітрових електростанцій. 


В якості експертів виступали читачі видавництва Власть денег, які в режимі онлайн віддавали свої голоси компаніям. За підсумками голосування в ТОП-20 увійшли ті, хто займався модернізацією обладнання і виробничих процесів, облаштовував простір відповідно до поняття про біосферу, реалізовував освітні та піар-проекти, присвячені екологічному способу життя.

За що Група компаній Фокстрот посіла місце в ТОП-20 еко-програм

Стильну статуетку в номінації «Краща компанія на думку читачів ВД» серед 20 найкращих еко-програм України Група компаній Фокстрот отримала за наступні активності: 
  1. Багаторічна відповідність і виконання стандартів Go green, які взяв на себе колектив під керівництвом генерального директора Геннадія Вихідцева. У 2006 році Генеральний директор Групи компаній Фокстрот підписав договір з ООН про дотримання принципів соціально відповідального бізнесу. Один з ключових пунктів угоди – про еко-цінності в роботі компанії. 
  2. Здійснення програми «Зелений офіс». З 2009 року Група компаній Фокстрот розпочала роботу по мінімізації ресурсів, що споживаються. Офіс працює в режимі практичного еко-користування прісною водою, електроенергією, організована правильна утилізація використаного папіру, пластику.
  3. Підтримка програми "Зелений інститут", яку ГК Фокстрот реалізує спільно зі студентами Інституту журналістики при КНУ імені Тараса Шевченка. Студенти отримують навички організації заходів на конкретних екологічних і соціальних проектах.  
У багажі Групи компаній Фокстрот є й інші проекти, відмічені експертизою "ТОПу 20 кращих еко-програм". Наприклад, "Еко-клас" або курси по еко-маркуванню, які мережа Фокстрот проводить для співробітників. На думку Геннадія Виходцева, генерального директора ГК Фокстрот, роль рітейлера в формуванні екологічного мислення у продавців і покупців висока. Тільки у всеукраїнському конкурсі "ЕКОкласс" Фокстрот залучив до своєї еко-воронки близько 800 тисяч громадян України. У підсумку, бренд допоміг учасникам проекту під слоганом «ЕКОкласс – проекти, що змінюють довкілля й нас» в ліквідації 43 несанкціонованих звалищ сміття, з благоустроєм 38 рекреаційних зон, з висадкою 240 дерев. Одних тільки годівниць для птахів в рамках проекту було зроблено 1470. 

– Така системна еко-комунікація дозволяє розширити коло екологічно відповідальних колег. Крім того, ми формуємо у людей персональну відповідальність за долю планети. Вони розуміють, що кожна їх дія – це "плюс" або "мінус" до загального стану здоров'я Землі, – говорить Геннадій Виходцев. 

Крім того, лідер ГКФ вважає, "що формувати майбутнє кожної людини і розвивати бізнес з оглядкою на навколишній світ – це не тільки модно, а й вигідно». Всі 10 зелених правил поведінки виправдали себе – ми суттєво скоротити кошти, які йдуть на утримання офісної будівлі.

Фігуранти ТОПу-20 кращих еко-програм компаній України

У ТОП-20 компаній України з високим рівнем відповідальності перед соціумом і природою увійшли такі титани вітчизняного бізнесу, як Метінвест з металургійним комбінатом Азовсталь і ПАТ «Запоріжсталь», львівський девелопер Гринвиль, ДТЕК Дніпроенерго, мережа Ів Роше, Інтерпайп НТЗ з Нижньодніпровським трубопрокатним заводом, Фешион-рітейл INTERTOP UKRAINE, пивоварні Carlsberg Ukraine, електростанція на біомасі Кліар Енерджі, дистриб'ютор автошин Континенталь, відомі широкому колу користувачів бренди Л'Ореаль і Філіп Морріс, Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча, агропромисловий комплекс МХП, виробник продуктів харчування і напоїв Нестле, Побузький феронікелевий комбінат, Radisson Hotel Group, Укргазбанк, система з 10 ГЕС Укргідроенерго і Група компаній Фокстрот.

Хроніки заходу: скільки, хто й навіщо

У день вшанування учасників екологічного ТОП-20 було видно, що організатори рейтингу зібрали однодумців. Найяскравіші кейси озвучили представники 5 компаній з ТОП-20 кращих еко-програм України. Метінвест, ДТЕК, МХП, Інтертоп, ГК Фокстрот представили аудиторії свої напрацювання. Прес-секретар ГК Фокстрот Алевтина Білецька збагатила свій виступ відеороликами «+1 в карму» про систему еко-дій в офісах ГКФ і «3 роки ЕКО-класу» про освітню програму і роботу зі школярами. Учасники ЕКО-паті – майже 110 осіб – отримали живий досвід впровадження відповідального природокористування у вітчизняних реаліях.


Після виступів спікерів відбулося вручення пам‘ятних знаків. Відзнаки вручала володарка титулу "Міс Україна – Земля 2018" Анастасія Кривохижа і ведуча програми "Факти" ICTV Оксана Гутцайт. На знаках вигравірувані:

  • листя рослин в динаміці; 
  • назва рейтингу – ТОП-20 кращих еко-програм;
  • ім'я організатора складання списку – щомісячник Власть денег;
  • бренд, обраний як учасник ТОП-20 кращих екопрограмм в Україні.