Геннадій Виходцев та його однодумці назвали переможців рейтингу «Далекоглядних»

Акцію присвятили 10-річчю «Зеленого офісу» в ГК «ФОКСТРОТ» 

Наприкінці серпня у головному офісі Групи компаній Фокстрот оголосили результати Рейтингу еко-відповідальних працівників, присвяченого 10-річчю “Зеленого офісу” у Фокстроті. Геннадій Виходцев – генеральний директор ГКФ особисто привітав переможців. 


– Десять років тому нас було всього п'ятеро. Я та фахівці по зв’язках із громадськістю. Наша ідея була проста: почати з себе змінювати світ, – нагадав генеральний директор ГКФ. – Дякую всім, хто долучився до нашого руху. Всім, хто збирає макулатуру, береже тепло, виходить пити каву зі своїм горнятком та свідомо відмовляється від одноразового посуду та пакетів. Кількість людей, які є активістами руху, збільшилася в 10 раз, а кількість тих, хто живуть за правилами “Зеленого офісу”, перевищила декілька сотень. Продовжуємо далі!


 Рейтинг далЕКОглядних став способом поширення інформації про «Зелений офіс» та еко-діяльність Foxtrot, аби залучити нових співробітників до справи захисту довкілля.

З квітня по серпень включно співробітники ГКФ та брендів-партнерів з Дорогожицької, 1 долучалися до всіляких активностей, спрямованих на охорону довкілля та економію ресурсів. Брати участь у корпоративному змаганні можна було індивідуально або командами. Організатори пропонували учасникам відмовитися від одноразового посуду, збирати пластик та макулатуру на переробку, замінити поліетиленові пакети еко-торбами та контейнерами.


 За кожну дію команді нараховувалися бали, а результати візуалізувувалися у наклейках-зелених листочках на інформаційний плакат «Тут працюють далЕКОглядні» на дверях офісів. Адже на початку рейтингу, в квітні, учасники отримали плакат з деревом без листочків, а у серпні на дереві вже була густа крона з листочків-балів, зібраних мешканцями офісів за свої еко-активності. 


 А вже наприкінці серпня активісти зібралися на підбиття підсумків та святкування 10-річчя «Зеленого офісу». Геннадій Виходцев вручив Подяки, видрукувані на папері з вторинної сировини. Вручив кожному лідеру 16-ти команд-учасниць ЕКО-щоденник, виготовлений з паперу, сировина для виготовлення якого взята з лісу, у якому налагоджено відновлення насаджень. Переможці в обох номінаціях (командний рейтинг та індивідуальні змагання) отримають еко-враження: прогулянку під парусами (командний залік) та прогулянку на конях (індивідуальний залік).

Ще одним подарунком стала фотосесія. Результати зусиль активістів символізували зелені яблука, свіже сіно, зелень та айстри.

Що далі? Зелений офіс ГКФ вступає в друге десятиріччя. В планах – створення корпоративного календаря з 12 правилами «Зеленого офісу» на ЕКО-папері, висадження алеї далЕКОглядних біля офісу та збільшення кількості далЕКОглядних співробітників.

ГКФрозвиває бренди