+3 Фокстроти в оновленому форматі-2019

Фокстрот повністю перезавантажує бренд, створює власну екосистему: далі тут все ще швидше «обертатиметься навколо клієнта», задовольняючи його бажання у виборі й купівлі техніки. 

Вінниця та Чернігів стали черговими містами, де ритейлер за останній місяць відкрив оновлені супермаркети техніки й електроніки. Також технічне відкриття магазину нового формату відбулося у м.Дубно, що на Рівненщині. 


– Для втілення нашої стратегії в життя ми вже зробили чимало, – говорить Вячеслав Поврознік, виконавчий директор Фокстрот. – Звісно, розпочали зі зміни зовнішньої складової: розробили новий формат магазинів, замінили логотип і кольори бренду, оновили характер комунікації в рекламі. А для того, щоб покупець відчув реальні зміни, запустили глобальну трансформацію й реформування бізнес-процесів всередині компанії». 


Оновлені магазини Фокстрот відрізняються від свої «попередників» продуманим зонуванням й оптимізованим розміщенням торгових полиць, сучасним дизайном з акцентом на омніканальність, а також наявністю у низці супермаркетів креативних локацій для селфі та відпочинку. Тут працює сервісний хаб: касова, сервісна зони та відділення із видачі інтернет-замовлень («пікапу»). А для купівлі техніки в кредит від банків-партнерів обладнана окрема комфортна зона. 

 

– Відкриваючи принципово нові формати, презентуючи ринку нові ідеї, ми перезавантажуємо всю мережу. Сучасний, стильний, яскравий, комфортний для вибору бажаної техніки – такий Фокстрот націлений на задоволення бажань кожного покупця, – додав Вячеслав Поврознік. 

 

З нагоди «сезону відкриттів» у зазначених містах Фокстрот дарував подарунки, святкові знижки та провів розіграш смарт-телевізора і смартфонів. 13-15 вересня святкове відкриття оновлених супермаркетів техніки й електроніки Фокстрот готується у Києві у ТРЦ SkyMall, м.Запоріжжі (пр.Соборний, 53) і в м.Дубно (вул.Свободи,2).

ГКФрозвиває бренди