«Фокстрот» з магістрами

Спеціалісти бренду прийняли захист дипломів 7 магістрів профільного вишу безпосередньо на виробництві 

У Центральному офісі Групи компаній Фокстрот відбувся виїзний захист випускних робіт магістрів зі спеціальності «Маркетинг». 2 грудня 2019 року 7 магістрантів Київського національного торговельно-економічного університету захищали свої кваліфікаційні роботи у присутності педагогів та працівників прес-служби ГК Фокстрот.

До складу екзаменаційної комісії ввійшли: голова екзаменаційної комісії – прес-секретарка, керівниця відділу зв’язків з громадськістю ГК «Фокстрот», кандидат наук з соціальних комунікацій Алевтина Белецька, члени комісії – доктор економічних наук, професорка кафедри маркетингу Олена Лабурцева, . кандидат еконолнмічних наук, доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики Тетяна Григоренко та кафедри маркетингу Тетяна Янковець. 


Працівники ГК "Фокстрот" організували процес захисту дипломних робіт й самі взяли активну участь у процедурі обговорення кваліфікаційних робіт: задавали питання за темою та давали практичні поради. Голова екзаменаційної комісії Алевтина Белецька відзначила гідний рівень підготовки студентів, високу якість аналізу маркетингового середовища та чинників результативності маркетингової діяльності. Комісія та запрошені практики відзначили обґрунтованість висновків та пропозицій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємств, за досвідом яких магістранти проводили наукову роботу та представили результати на захисті.

За результатами захисту відмінні оцінки отримали усі 7 студентів: Демчук Д. Р., Деревецька А. О., Красновид В. В., Лукащенко А. В., Максимів Ю. М., Марущак А. В., Чайко І. М. 


Захист кваліфікаційних робіт під дахом Центрального офісу Групи компаній Фокстрот – свідчення продуктивної співпраці кафедри маркетингу КНТЕУ та відомого українського бренду. 


Довідка: співпраця між КНТЕУ та Фокстротом обумовлена договором про співпрацю, який ще у 2014 році підписали генеральний директор ГКФ Геннадій Виходцев та ректор КНТЕУ Анатолій Мазараки. У 2013-2015 році Фокстрот та КНТЕУ спільно створили перший в галузі “Паспорт професії продавця непродовольчих товарів”, який спричинив осучаснення освітніх програм з фаху. Викладачі навчального закладу підготували методичний посібник “Маркування електропобутових пристроїв та телерадіотоварів» для працівників роздрібної торгівлі. Як партнер, Фокстрот взяв участь у 10 Ярмарках вакансій, на яких студентам КНТЕУ було запропоновано освоїти професійні навички в реальних умовах.

Крім того, студенти різних курсів періодично мають практичні заняття у Центральному офісі Групи компаній Фокстрот. Останній навчальний візит студентів відбувся 22 листопада 2019 року. Студенти 3 курсу з спеціальності “Організація роздрібної торгівлі” мали практикум з теми “Ребрендинг – його завдання, інструменти та результати”.

Заняття провела PR-менеджерка бренду Фокстрот Оксана Ковальчук, яка розповіла студентам про етапи ребрендингу, логістичну реформу, оптимізацію сервісів та реформати 20 торгівельних точок в рамках реалізації нової комунікаційної платформи «Живи наживо».

ГКФрозвиває бренди