Фокстрот+Justin = збільшення трафіку он-лайн покупців

в умовах дотримання карантинних заходів омніканальний ритейлер Фокстрот розширює пул логістичних операторів та запросив до партнерства нового оператора поштової доставки техніки

Під час загальнонаціонального карантину в мережі Фокстрот констатують зростання й перерозподіл потоку клієнтів і замовлень з магазинів в онлайн-продажі з доставкою «до дверей»/«до відділення». Логістика у Фокстрот до сьогодні забезпечувалася як власною службою доставки, так і кур’єрськими компаніями-партнерами («Новою Поштою» і «Укрпоштою»). Аби розширити географію покриття доставки під час карантину, ритейлер прийняв рішення оперативно запустити співпрацю з оператором Justin.

– Онлайн-шопінг побутової техніки й електронних гаджетів став максимально затребуваний серед українців під час карантину. При цьому клієнт очікує від нас не тільки швидкої реакції в оформленні інтернет-замовлення, але й якісної і зручної доставки. Упевнений, що співпраця з компанією Justin дозволить нам розширити наше покриття клієнтської доставки і бути ближче до покупця, – прокоментував старт роботи Вадим Осинський, начальник управління ланцюга поставок Фокстрот.

Основна перевага Justin – зручність в розташуванні відділень. Клієнти Фокстрот зможуть отримати свої товари в понад 500 поштових відділеннях у низці великих мережевих супермаркетів країни. Це особливо важливо, коли покупцям необхідно мінімізувати відвідування громадських місць, а вихід за продуктами і товарами першої необхідності є чи не єдиним винятком і дає можливість поєднати продовольчий шопінг з отриманням поштового відправлення від Фокстрот.


«Ми, як клієнтоорієнтований поштово-логістичний сервіс, як ніколи відчуваємо свою відповідальність в ситуації, що склалася. Саме тому ми щодня впроваджуємо нові рішення для безпеки клієнта, розширюємо послуги для його зручності, а також робимо все можливе, щоб просто викликати у нього посмішку і подарувати позитивні емоції, – зазначив Юрій Авдиш, Генеральний директор Justin. Топ-менеджер повідомив, що їх оператори у відділеннях працюють в масках і рукавичках, в кожному відділенні у вільному доступі є дезінфікуючі засоби; тут стежать, щоб відвідувачі дотримувалися дистанції один між одним в 1 метр та регулярно дезінфікують дверні ручки і всі поверхні «частого контакту». А ще тестують доставку продуктів і медикаментів, домовляються з партнерами про безкоштовну доставку і навіть пригощають цукерками-вітамінами!

«Як підсумок, ми допомагаємо нашим клієнтам мінімізувати виходи з будинку під час всеукраїнського карантину, піклуючись про їхню безпеку і гарний настрій», – резюмує Юрій Авдиш.

Нагадаємо, що в умовах карантину компанія Фокстрот зробила акцент на e-commerce і скоординувала ресурси на забезпечення безпечної та швидкої доставки побутової техніки й електроніки. Для цього антикризовий штаб компанії розробив новий регламент правил для власної служби доставки – максимально безпечної як для покупців, так і для кур’єрів. Також у компанії відзначили, що доставка техніки й електроніки для клієнтів Фокстрот на період карантину здійснюється безкоштовно.

ГКФрозвиває бренди