Повернення техно-парочки – рубрика «Сніданок. Побут» знову в ефірі “Сніданку з 1 + 1”

Глядачі ранкового шоу на каналі 1 + 1 знову можуть потрапити в захоплюючий світ побутової техніки. З 5 червня в рубриці «Сніданок. Побут» запалює відома технопарочка – Ірина Гулей і Богдан Печончик.

Веселі імпровізації молодих людей, непередбачені ситуації (produced by Irina Gulei), прогнозований результат від користування побутовою технікою та експертність Фокстрот стали фірмовим стилем «Сніданок. Побут» на всеукраїнському каналі 1 + 1.


Клан покупців представляє журналістка Ірина Гулей. Вона запитує, провокує і зразу ж тестує побутову техніку на міцність і функціонал. За клан продавців віддувається реальний фокстртовскій продавець-консультант Богдан Печончик. Він відповідає, консультує, ділиться рекомендаціями щодо користування і обслуговування побутової техніки.


Перший випуск нової серії передач присвячений зволожувачам повітря. Ірина Гулей питає, Богдан Печончик відповідає. Тому глядачі шоу тепер знають абсолютно все про те, як і чим можна наситити вологою сухе повітря.

Надалі заплановано знайомство телеглядачів з блендерами, грилями, кухонними комбайнами, сушарками для овочів, морозивницями, іншою побутовою технікою. Точно знаємо, що будуть передачі, присвячені велосипедам та принтерам. Техніки в Фокстроті багато, тому «Сніданок. Побут» забезпечений матеріалами до кінця 2020 року. Рубрика виходить в ефір у програмі «Сніданок на 1 + 1» щоп'ятниці, о 08.10.


Нагадуємо, що вперше спеціальна рубрика в партнерстві з Фокстрот з'явилася на "плюсах" в серпні 2019 року. Справжнім відкриттям зйомок стала "технопарочка" – настільки яскраво, весело і приязно комунікували між собою журналістка каналу 1 + 1 та фокстротовскій продавець. Ведучі стали справжньою родзинкою проекту, своєрідним магнітом, який захоплює телеглядача. Результатом першого сезону зйомок були 30 випусків рубрики «Сніданок. Побут». За час показу програми її подивилися 4,2 мільйона глядачів.


– Ми оцінили успішність проекту у 2019 році, тому продовжили створення рубрики «Сніданок. Побут» у 2020. Світ техніки величезний, а самі предмети постійно вдосконалюються. Фокстрот знайомить телеглядачів з новинками або функціоналом вже відомих предметів – ми хочемо бути корисними нашим покупцям, – прокоментувала старт нового сезону рубрики Наталія Ставраті, CMO Фокстрот.

Дивіться з нами «Сніданок. Побут» щоп'ятниці!

ГКФрозвиває бренди