Опитування від Фокстроту: ціна – на першому місці, гарантія на другому

Результати опитування читачів онлайн ресурсу про техніку та технології https://techno.24tv.ua/, ініційованого брендом Фокстрот наприкінці липня, показали, що покупець вважає своєю цінністю безпеку покупки.

Практично кожен третій учасник опитування відповів, що наявність гарантії на товар – другий після ціни аргумент для здійснення покупки.

Так, 49% опитаних назвали першим фактором, на який вони спираються при вирішенні купити товар, – ціна на нього й розмір знижки.

28% назвали таким фактором наявність офіційної гарантії від виробника. Ще 12% вважають впливовим на рішення про покупку фактор наявності кешбеку, а 11% – можливість взяти кредит на товар.

– Дійсно, підставою для включення в післяпродажне обслуговування товару в роботу авторизованого сервісного центру є наявність фіскального чека та гарантійного талону, – говорить Євген Кобець, керівник управління сервісу мережі Фокстрот. – Якщо ж цього набору документів у покупця немає, далі виробник товару може відмовити в безкоштовному обслуговуванні техніки, грунтуючись на законодавстві України від 2017 року – Постанові КМУ №231, і покупець не зможе компенсувати витрати за допомогою ресурсів виробника техніки.


Працюючи виключно в правовому полі, бренд Фокстрот завжди супроводжує покупку і фіскальним чеком, і гарантійним талоном.

– Більш того, наші фахівці в магазині можуть відновити загублений фіскальний чек, а СЦ може по фіскальному чеку приймати товар на гарантійне обслуговування. Якщо гарталон зіпсований або загубився, ми беремо на себе подальшу комунікацію з брендом виробника, розуміючи всю важливість вирішення питання на користь клієнта, – уточнює Євген Кобець.

Він розповів про досвід Фокстроту дотримуватися гарантійні зобов'язання в умовах всеукраїнського карантину, коли безпека стала невід'ємною умовою організації торгівлі в Україні та в усьому світі:

– Навіть в умовах самоізоляції клієнтів ми знайшли спосіб швидко і безпечно доставляти техніку на сервісне обслуговування з дому в сервісний центр, коли клієнт самостійно готував весь необхідний пакет документів: фото техніки, фіскального чека, гарантійного талона, заяву, прикріплене до заявки в момент звернення до call-центр компанії. Далі, за бажанням клієнта, приїжджав кур'єр або ж покупець самостійно відправляв техніку через відділення поштового оператора, отримавши від нас повідомлення з номером заявки ремонту.


– Ми не здивовані тому, що покупець нарівні з ціною вибирає безпеку, адже гарантія виробника – це впевненість в тому, що проблема, яка виникла у покупця в післяпродажний період в рамках гарантійних зобов'язань буде вирішена якісно і у встановлені терміни за рахунок виробника, – резюмував результати опитування виконавчий директор «Фокстрот» Олексій Зозуля. – Фокстрот розуміє цінності «відповідальність» і «надійність» як свою конкурентну перевагу і бореться за лояльність покупця, надаючи зручний, швидкий і надійний сервіс як в процесі продажу товару, так і під час постпродажного обслуговування.

У Фокстроті уточнюють, що в опитуванні https://techno.24tv.ua/, ініційованому брендом, брали участь 1037 користувачів онлайн ресурсу: 48,7% жінки, 51,3% чоловіки. Більшість користувачів сайту, які брали участь в опитуванні, входять у вікову групу 25-44 років.

Нагадаємо, що раніше в дослідженні KPMG зазначалося, що «в глобальному масштабі з'явився новий споживач: він відчуває фінансові труднощі, активно використовує цифрові технології і більш вибірковий у прийнятті рішень про покупку».

Опитування показало, що для нового споживача співвідношення ціна / якість є єдиним найбільш важливим фактором при прийнятті рішень (62%). Ціна стає пріоритетним фактором при здійсненні покупки. На друге місце виходить особиста безпека споживача (40%).

ГКФрозвиває бренди