Найстарший та наймодніший – це легендарна Петрівка після реновації (фотоекскурсія)

У Києві відбулося відкриття двоповерхового супермаркету «Фокстрот» на проспекті Степана Бандери, 21. Що пропонує новий флагман і найбільший за площею та асортиментом магазин бренду в столиці любителям техніки та гаджетів? 

Це один із найстаріших магазинів бренду столиці: він відкрився ще у 2001 році і з того часу став популярним місцем для покупок серед киян.


Більш того, після перевідкриття він став і найбільшим об’єктом мережі по всій Україні – його площа перевищує 2700 кв. м, а асортимент налічує понад 5500 SKU лише в торговому залі й значно більше на віртуальних торгових полицях. 


Тут реновація – це кардинальна зміна як зовнішнього вигляду, так і внутрішнього наповнення магазину: комунікацій, обладнання, асортименту, зонування та багато іншого. 


Перший поверх ми розділили на зону digital і зону IT, відійшли від стандартної викладки товарів, коли на одному столі межує техніка різних брендів. Увесь магазин – це мінішоуруми, зони топових брендів, де пропонуються новинки, є можливість протестувати гаджети, роздивитися, перевірити. А розташування бренд-зон поруч одна з одною дає змогу порівняти схожі за функціями моделі різних виробників за різними ціновими категоріями. 


Також виокремили зону товарів для геймингу. І це не просто окремий простір, окреме колірне та світлове рішення. Тут пропонуються всі найостанніші рішення для фанатів ігор: ноутбуки, системні блоки, монітори, ергономічні миші, аксесуари тощо. 


Є сектори з нестандартними для Фокстроту категоріями техніки, наприклад зона аудіотехніки для автомобілів. Партнер – компанія Gazer – навіть встановила інтерактивну кабіну для тестування: тут покупець зможе оцінити зручність керування аудіотехнікою, протестувати різні новинки, зрозуміти, як будуть звучати колонки в його авто тощо. 


Детальніше про те, яким став найстарший та найбільший Фокстрот в Україні, читайте тут.

ГКФрозвиває бренди