Фокстрот ініціював соціальний проєкт з адопції тварин з притулків

У лютому 2021 року Фокстрот запустив соціальний проєкт «Пухнасті друзі у кожен дім» спільно з фондом Happy Paw у всеукраїнській кампанії «Шукай свого в притулках»

Одним з маркерів зрілості суспільства є відношення до безпритульних тварин. Мова йде про собак і котів, які народилися й виросли на вулиці, або були викинуті з дому господарями, або щось трапилося з людиною, яка опікувалася твариною, й та залишилася без догляду. За даними благодійного фонду Happy Paw, що опікується безпритульними тваринами, на вулиці або в притулках України наразі перебуває декілька десятків тисяч тварин.


Аби проблеми безпритульних тварин потрапили у фокус уваги суспільства, бренд Фокстрот стала партнером фонду Happy Paw. Відомий рітейлер, що має лисичку-талісман Фоксі, підтримав кампанію “Шукай свого у притулках” власним соціальним проєктом «Пухнасті друзі в кожен дім».

– Ми знаємо, що в середині кожного самотнього «пухнастика» знаходиться океан любові. А милі “пухнастики” можуть поділитися своїм скарбом з людьми. Аби якомога більше людей дізналися про самотні “хвостики”, лисичка Фоксі із командою доєдналася до діяльності фонду Happy Paw. Разом вони стануть на захист інтересів безпритульних тварин та допоможуть їм знайти своїх людей, аби зробити їх щасливими, – поділилася концепцією проєкту Наталія Ставраті, маркетинг-директор Фокстрот.


У рамках проєкту «Пухнасті друзі у кожен дім» Фоксі та Фокстрот забезпечать медійну підтримку соціальним проектам фонду Happy Paw, а також ініціюють власні соціальні кампанії допомоги тваринам у притулках.

До прикладу, Фокстрот вже долучився до Всеукраїнського конкурсу «БлагоДІЙники в дії» у якості партнера подарунків. Завдання конкурсу – залучити школярів до справи допомоги тваринам, а також поширити інформацію про важливість гуманного ставлення до тварин у суспільстві. Крім того, рітейлер спонсорує проведення ІІІ Всеукраїнського заняття доброти у школах, які організовує фонд Happy Paw у рамках власного просвітницького проєкту «Біоетика».

До речі, Наталія Ставраті не тільки складає концепції, а й особисто долучається до благодійних проєктів. Директорка з маркетингу Фокстроту опікується собакою Вероною, яка живе у притулку під Києвом. Пані Наталія має двох власних котів і собаку, тому забрати Верону до себе не може. Але вона щомісяця виділяє кошти на утримання та харчування собаки у притулку, прогулює її на вихідних та інформаційно сприяє пошуку господаря для своєї підопічної.


– Я хочу, аби про цей проєкт дізналися якомога більше людей. Серед них обов'язково знайдуться ті, хто забере тварину додому. Впевнена, що всі разом ми допоможемо знайти люблячу родину кожній безпритульній собаці, кішці, іншій тварині, – додала Наталія.

Фокстрот та Фоксі запевняють, що мають декілька ініціатив з допомоги тваринам, які живуть у притулках. А фонд Happy Paw щасливий з того, що знайшов такого потужного однодумця.

– Ми вдячні торговій мережі Фокстрот за допомогу нашим проєктам. Тільки спільними зусиллями ми допоможемо максимально можливій кількості пухнастиків. З можливостями Фокстроту ми посилимо увагу суспільства до проблеми безпритульних тварин в Україні та популяризуємо адопцію небайдужими громадянами. Люди, які з різних обставин не можуть забрати тварину, будуть частіше спілкуватися з вихованцями притулків, вигулювати або опікуватися іншим чином. А власники та потенційні власники тварин будуть більш відповідально ставитися до утримання домашніх улюбленців, – прокоментувала співпрацю з Фокстротом кураторка фонду Людмила Єнжеєвська.

Більше інформації про проект читайте тут та на https://happypaw.ua/ua.

ГКФрозвиває бренди