Взаємовигідна співпраця: Фокстрот дав “Сніданку з 1+1” приріст глядачів

Ритейлер Фокстрот отримав чергові високі результати спонсорської інтеграції у телевізійному ефірі ранкового шоу «Сніданок з 1+1»: експертний контент дав охоплення у 3,6 млн. глядачів

У червні 2020 року глядачі зустріли вже другий сезон спеціальної рубрики «Сніданок. Побут». Щоранку у п'ятницю, за “Сніданком на 1+1”, вони отримували оригінальні поради й рекомендації з вибору побутової техніки та гаджетів від вже відомої “технопарочки” – журналістки каналу Ірини Гулей та продавця-консультанта Богдана Печончика.


“Вона розпитує та перевіряє, а він – все це витримує”, саме так канал “1+1” спільно з медіа партнером бренду Фокстрот агентством Carat і The Story Lab Ukraine анонсували трансляції другого сезону проекту. Бо саме за цією схемою – прискіпливий покупець та професійний продавець – вибудовані сценарії зйомок та виходів у прямі ефіри.

“Ми отримали чудовий медійний кейс з прикладом синергії бренду з контентом. Ми змогли вписати завдання клієнта у цікаві для аудиторії програми. Так ми отримали корисний й яскравий продукт. Дякуємо Фокстроту за довіру та пишаємося отриманим результатом”, – зазначив Ілля Ржондковський, Managing Director The Story Lab Ukraine.


У 2020 році у рубриці «Сніданок. Побут» вийшло 30 оригінальних сюжетів. У січні-грудні ранкове шоу, спонсороване Фокстротом, охопило 3,6 млн унікальних глядачів. Потрапляння у цільову аудиторію бренду перевиконано на 20%.

“Бренд Фокстрот вкотре використав такий інструмент, як product-placement, та виступив досвідченим порадником для багатомільйонної аудиторії всеукраїнського телеканалу. Ведучі рубрики миттєво стали улюбленцями глядачів, тому що розігрували абсолютно реальні ситуації, з якими стикається кожен покупець побутової техніки та електроніки, – поділилася своїми враженнями від компанії Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот. – Ефективність обраної стратегії підтверджують цифри: результати TRP перевиконані на +240% від прогнозованих, а показники GRP – на 163%. Маркетингові цілі було досягнуто завдяки крутому контенту та правильно обраним каналам комунікації.”


Моніторинг показав, що середня річна доля телеперегляду «Сніданку з 1+1» за досліджуваний період склала 14,3%.

“Команда ранкового шоу Сніданок з 1+1» охоче береться за реалізацію спонсорських кампаній, бо вважає їх для себе справжнім творчим викликом. Партнер (Фокстрот) довірився нашому досвіду й теле експертизі та пристав на нестандартний формат рубрики. Харизма журналістки “Сніданку” та чарівна терплячість консультанта Фокстрот у форматі “серіал з пригодами” викликали у глядачів увагу до контенту, розворушили емоції. Це підтверджує й статистика телепереглядів. Такі ситуації називають win-win – користь отримали всі задіяні сторони. Тому щиро дякуємо Фокстроту за співпрацю,” – подякувала партнерам Юлія Жмакіна, директор Департаменту ранкового мовлення телеканалу 1+1.


Нагадаємо, що вперше спецпроект на “плюсах” з'явився у серпні 2019 року. Герої-ведучі програми виявилися яскравими, їхнє спілкування викликало цікавість, а поради були корисними, тому їх повернення глядачі зустріли з радістю. Програма «Сніданок з 1+1» – інструмент product-placementу комплексної медіа-кампанії, яку бренд Фокстрот впроваджував у 2020 році. Тому програма стала майданчиком спонсорського проекту кампанії, у якому частка брендингу склала 76%.

*Джерело: Nielsen Ukraine, 2020 року, ЦА – All 20-55 AB; ТВ-спонсорство «Сніданок з 1+ 1», Фокстрот

ГКФрозвиває бренди