ФоксFan. Так після ребрендингу називається пул лояльних “Фокстроту” покупців

Відтепер всім відомий «Фокс Клуб» називається ФоксFan. При цьому збережено всі минулі напрацювання та створено нові можливості для 11.1 млн актуальних клієнтів

За підсумками 2020 фінансового року, станом на квітень поточного року, кількість клієнтів Фокстрот зросла з 9,5 до 11,1 млн осіб. Кількісне збільшення прихильників – результат змін, які відбулися у рамках стратегії оновлення бренду. Крім додаткового активу у 1.6 млн, зросла частка утримання на 18%, частота покупки збільшилася на 10%, а чисельність молодіжної аудиторії збагатилася ще на 15%.

Ребрендинг Програми лояльності «Фокс Клуб» було презентовано під назвою ФоксFan. Крім нової назви, ребрендинг пропонує клієнтам персоналізовані пропозиції, гейміфіковані акції та контент, підбіраний у відповідності до смаків конкретної людини.

– З гордістю констатую, що темпи приросту та кількість учасників програми лояльності протягом тривалого часу дозволяють назвати Фокстрот лідером у своєму сегменті, – говорить Євген Кречетович, начальник служби CRM компанії Фокстрот. – Цьогоріч програмі лояльності виповнюється 15 років. За цей час до нас приєдналося 11.1 млн осіб. 90% покупців використовують бонусні карти, а 75% здійснює повторні покупки. Нові клієнти бренду, які отримали позитивний досвід першої купівлі, у тому числі й онлайн, свідомо доєднуються до спільноти ФоксFan.


Аналітики Фокстрот вважають, що ріст аудиторії постійних клієнтів за рік з 9,5 до 11,1 млн осіб зумовлено декільома факторами:
  • Розширення товарних груп і категорій, як в офлайн-магазина, так і на сайті.
  • Сьогоденний асортимент.
  • Актуальный та візуально привабливий формат магазинів.
  • Попадання оновленого бренду у тренд.
– Приріст учасників кешбек програми на 1.6 млн. за рік – результат ефективної роботи команди, – прокоментував Олексій Зозуля, CEO омніканального бренду Фокстрот. – Матимемо ці показники за орієнтир при побудові наступної взаємодії з існуючими та потенційними клієнтами. Адже наша діяльність у площині клієнтської політики та сервісу орієнтована на створення максимально комфортної взаємодії людей з брендом.

Нагадаємо, що вже рік клієнти Фокстрот користуються власним чат-ботом Viber і Telegram, інтегрованих у CRM-систему бренду. Наразі його використовують 310 тис. підписників.

Крім цього, підключено опцію продовження замовлення, оплату з Google Pay через Viber Chatbot Payments, можливість додати карту в Google Wollet. Незабаром така ж можливість додати карту з'явиться в Apple Wollet. Запланована поява опції скасування замовлення.

Довідка: кешбек програма Фокс Fun (до 2021 р. – «Фокс Клуб») – працює з січня 2006 року. Згідно з нею покупці отримують бонуси за здійснені покупки, які можуть використати для оплати нових покупок. Як стати учасником програми? Здійснити купівлю у Фокстроті. Після цього на особистий рахунок клієнта зараховується 200 бонусних гривень. Учасникам Фокс Fun відкрито доступ до сервісу справедливої ціни Найс Прайс,вони вчасно отримують інформацію про партнерські та закриті акції, персональні пропозиції до Дня народження.

ГКФрозвиває бренди