Як ГК Фокстрот святкував День університету в КНТЕУ

29 травня делегація Групи компаній Фокстрот привітала партнерський вуз – Київський національний торгово-економічний університет із Днем університету. Цьогоріч свято є особливим, оскільки у 2021 році КНТЕУ відзначає 75-річчя

Святковий концерт, конкурси, спортивні змагання, фотозони – все це створювало незабутню атмосферу спілкування студентів, випускників, викладачів та партнерів. Яскраві враження гостям подарували концертні номери та локації факультетів із цікавими активностями: інтелектуальні ігри, зона Tik-Tok, зона Art-медитації.


Ректор КНТЕУ Анатолій Мазаракі побував на багатьох святкових локаціях А для прес-секретаря ГК Фокстрот Алевтини Белецької він провів екскурсію по новому студентському гуртожитку №7, відомому студентам як 7space. Сотні студентів вже у вересні поселяться у новеньких кімнатах гуртожитку, який працюватиме як студмістечко, де є уся необхідна для студентів інфраструктура для навчання та відпочинку: просторі спальні кімнати зі зручностями, світлі кімнати для позааудиторних занять, кухні, сектори спорту, дозвілля й навіть зимовий сад.


По тому Анатолій Мазаракі та Алевтина Белецька пройшли у найбільшу аудиторію корпусу КНТЕУ, куди несподівано із екскурсією завітали абітурієнти із Ніжина, що приїхали на День відкритих дверей до університету. «Велика родина КНТЕУ нарешті рада вітати друзів офлайн у рідній Альма матер!,» – привітав абітурієнтів ректор майбутніх здобувачів вищої торгово-економічної освіти

«Раджу Вам зробити вибір на користь КНТЕУ, – порадила абітурієнтам Алевтина Белецька.- ГК Фокстрот співпрацює із КНТЕУ з 2014 року, й ми переконані: тут люблять студентів, дають знання, яких очікує роботодавець, радо працюють із партнерами та кують гідні кадри для української економіки».


Довідка: У 2014 році ректору КНТЕУ Анатолій Мазаракі та співзасновник ГКФ Геннадій Виходцев підписали Меморандум про співпрацю. Відтоді на рахунку ГКФ та КНТЕУ низка кейсів: робота у екзаменаційних комісіях під час захисту дипломів, створення Паспорту професії продавця непродовольчих товарів у рамках заходів іх професіоналізації освіти, створення методичного посібника «Маркування непродуктових товарів», підтримка всеукраїнського руху студентів «Молодь за права споживачів» та 7 консумерських фестивалів «Час діяти», партнерство у рамках студентських фестивалях реклами «Рекламний полігон».

ГКФрозвиває бренди