З Днем торгівлі, що успішно діджиталізується!

Наприкінці липня Фокстрот привітав галузь із Днем торгівлі та взяв участь в інформаційній панелі «Торгівля України: успіх розвитку в епоху тотальних викликів» у Київському національному торговельно-економічному університеті

У форматі он-лайн та оф-лайн в спілкуванні взяли участь більше 100 учасників – це представники торговельних і виробничих підприємств, асоціацій, логістичних компаній, міжнародних та вітчизняних бізнес-структур, органів виконавчої влади, громадських організацій тощо.

Учасники обговорили найбільш гострі питання розвитку актуальної торгівлі – роль споживача у торгівлі, професіоналізацію освіти очима роботодавця, практичну реалізацію діджиталізації та екологізації торгівлі провідними рітейлерами України.


На заході прес-секретар ГК Фокстрот Алевтина Демуцька презентувала власний досвід Фокстрота у впровадженні програмного РРО та електронного чеку.

Вона наголосила на першості Фокстрота в галузі торгівлі електронікою у впровадженні такої інновації, як програмне РРО. Алевтина нагадала учасникам, що Фокстрот багато чого робив у торгівлі вперше з 1994 року: побудував першу в Україні роздрібну мережу з торгівлі електронікою, дав першу національну телерекламу про свої можливості, провів перші тендери з споживчого кредитування серед фінустанов, які мали наміри працювати в торгових залах ритейлера. Рік тому Фокстрот першим почав роботу із програмним РРО (каса у смартфоні) та наразі вже видав більше 1 млн електронних чеків.Наразі програмне РРО у магазинах торгової мережі працює паралельно зі стаціонарними касовими апаратами. Повна заміна паперових чеків електронними відбувається поступово. .

– Прозорість продавця – його конкурента перевага, – сказала Алевтина Демуцька. – Покупці Фокстроту завжди мали факт підтвердження покупки у мережі Фокстрот фіскальним чеком, як того вимагає закон України від 2017 року, що зобов'язує продавців видавати фіскальний чек при продажі складної техніки на гарантії, а також постанова КМУ №231, яка надає перелік таких товарів. Перехід на програмне РРО та електронний фіскальний чек є не тільки підтвердженням системної прозорої політики ритейлера. Це й інструмент формуванням лояльності покупця до бренду, що не тільки гарантовано видає йому фіскальний чек, а й дає вибір – у паперовому чи діджитал-форматі отримати свій документ.


Дискусію щодо діджиталізації торгівлі продовжив Юрій Гаврилечко, співзасновик аналітичного центру “Українська фабрика думки”.

– Ми йдемо у цифровий світ і зіткаємося з новими можливостями та обмеженнями, – наголосив пан Гаврилечко. – Зараз практично стерлася різниця між купівлею онлайн і офлайн. Торгівля онлайн, звісно, буде рости, але й офлайн магазини, й особливо у преміум сегмент, теж будуть розвиватися. Навіть Амазон почали створювати традиційн цегляні магазини. Звісно, високотехнологічні, але такі, де людина може прийти й помацати й роздивитися товар ще до покупки.

У інформаційній панелі взяв участь також Олег Цильвік, заступник Голови Правління ГО “Союз споживачів України”, який розповів про те, що Європейський союз будує свою політику з позиції інтересів споживача. А в Україні роль людини (споживача) досі не оцінена, тому державі потрібно свідомо формувати його лояльність. А Олександр Окінь, керуючий магазином ТОВ “СІЛЬПО-ФУД” розповів, як притримуються принципів еко-свідомого бізнесу у його торговій мережі. Наприкінці заходу Оксана Трубей, директорка Навчально-наукового центру бізнес-стимуляції КНТЕУ розповіла про важливість колаборації бізнесу та освіти.

– Коли я вчився в інституті, нас навчили двом тезам. Перша: торгівля – це барометр економіки. Все, що відбувається в економіці, розглядається через призму комерції. Друга: торгівля – це мистецтво. Там є креатив, є творчість, – зауважив ректор університету Анатолій Мазаракі, український науковець, доктор економічних наук, професор, академік Академії педагогічних наук України, заслужений діяч науки і техніки України. – Але хочу наголосити, що окраса нашої галузі – люди, які щодня виходять на свої робочі місця. Дуже сподіваюся, що наша торгівля стане ключовим економічним фактором економічного зростання торгівлі.

ГКФрозвиває бренди