У ГКФ стартувала корпоративна вакцинація

В останні дні липня 2021 року у Фокстрот стартувала кампанія корпоративної вакцинації. Першу дозу вакцини у центральному офісі компанії вже отримали 315 працівників

Співзасновники Групи компаній Фокстрот – Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький – надають велике значення організованим щепленням у компанії. Адже посильна участь у виробленні колективного імунітету українців значно зменшить вирогідність введення чергового локдауна, який несе ризики зупинки роботи бізнесу.


– Коли з'явилася можливість вакцинуватися, я одразу записався на вакцинацію, адже розумію важливість превентивних заходів, – розповів Геннадій Виходцев, генеральний директор ГКФ. – Наразі маю сертифікат вакцинації та закликаю колег до такої ж проактивної позиції.


З 26 по 29 липня у Групі компаній Фокстрот першу дозу вакцини отримали 315 співробітників Києва (центральний офіс та київські магазини Фокстрот).

На останню декаду серпня заплановано другий етап вакцинації.


Також розпочалася підготовка до організації щеплень у регіонах країни. Задля цього розглядається система синергії зусиль різних бізнесів, аби сформувати пул бажаючих, щоби реалізувати увесь слот доставленої вакцини.


Щеплення, організовані на робочому місці, – один з проявів відповідальності перед суспільством, яку демонструє Фокстрот. До прикладу, ще рік тому, з початком 2 тв 3 хвилі пандемії, у ГКФ частково компенсували вартість ПЛР-тестів співробітникам, що мали підозри на COVID-19, аби зменшити ризики поширення захворювання.


Нагадуємо, що під час першого великого карантину у 2020 році магазини Фокстрот продовжували працювати із дотриманням санітарних норм, реалізуючи тільки одну групу товарів – засоби зв’язку (телефонія, IT-техніка) та як центри видачі онлайн-замовлень. Як реакція на ситуацію у країні Фокстрот розширив партнерську мережу з доставки товарів – логістику вибудовували так, аби мінімізувати контакти, а також залучили усі можливі, існуючі в Україні, безконтактні засоби оплати.

ГКФрозвиває бренди