Восьмий у Харкові Фокстрот відкрився в ТРЦ «Караван»

На початку вересня ритейлер відкрив восьмий магазин бренду у Харкові в оновленому ТРЦ «Караван» за адресою вул. Героїв Праці, 7.

Магазин розмістився у зручній локації, поруч з продуктовим гіпермаркетом, на площі 1400 м кв., з якої торгівельна – 1114 м кв.

У магазині представлено розширений асортимент в усіх категоріях товару. У центральній частині магазину облаштували сервісний хаб з точкою видачі інтернет-замовлень з foxtrot.ua, поруч – зону кредитування та великий лаундж-простір з безкоштовною кавою, дитячий куточок.


Харківський Фокстрот вирізняє великий вибір вбудованої техніки: понад 45 комплектів на будь-який смак, розмаїття товарів з категорії beauty. На фірмових бренд-зонах представлена продукція ТМ Apple, Samsung, Kenwood, DeLonghi, Siemens, Polaris, Rowenta, Sony, Gorenje, Bosch, Logitech, Xiaomi.

«Щоразу запускаючи новий магазин, ми забезпечуємо нашим відвідувачам комфорт під час вибору товару. Тому ми керуємося кількома принципами: максимально ефективно задіяти торгівельній простір та створити відповідні умови для вибору та покупки, – відзначив Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі Фокстрот, коментуючи відкриття магазину в ТРЦ «Караван». – Так, за перше півріччя 2021-го року ми додали до історії оновлення мережі 18 сучасних магазинів Фокстрот, 2 із яких – абсолютно нові торгівельні об’єкти у провідних ТРЦ Харкова. Це дає можливість посилити позиції бізнесу у цьому регіоні та залучити нових клієнтів».


ТРЦ «Караван» – один з перших та найбільших торгівельних центрів Харкова, загальною площею 85 000 кв. м. Наприкінці травня 2021 року розпочалися роботи з реконструкції об’єкту, які мають завершитися у повному обсязі у листопаді цього року. Омніканальний ритейлер Фокстрот розпочав масштабну реновацію роздрібної мережі у 2019 році, презентувавши перший магазин нового формату у Броварах (ТРЦ «Термінал»). У травні 2021-го харківське представництво Фокстрот поповнилося сьомим магазином, що відкрився у новому торгово-розважальному центрі Nikolsky. Цей торговий об'єкт став найбільшим за площею та асортиментом у мережі бренду у Харкові. Станом на початок вересня у концепції «білого хабу» в Україні відкрито 55 торгівельних точок і процес модернізації триває.

ГКФрозвиває бренди