Новий флагманський Фокстрот відкрито у ТРЦ Respublika Park

12 листопада, одночасно з офіційним відкриттям найбільшого в Україні ТРЦ Respublika Park, у Києві став до роботи новий магазин Фокстрот, який є 166-м за рахунком у мережі ритейлера


Новий Фокстрот на Кільцевій дорозі, 1 практично не поступається масштабами найбільшому магазину мережі – “флагману” на пр-ті С.Бандери, 21. Загальна площа комерційного простору складає 1843 кв. м, торгівельна – 1366 кв.м. На полицях нового магазину зібрано понад 4 тис. позицій від світових виробників побутової та електронної техніки. Близько півсотні інших позицій наявні на складі та в накопичувачах на майданчику.


Фішка саме цього магазину – облаштування бренд-зони нового покоління від Групи SEB, з якою рітейлер має багато років співпраці та чимало реалізованих проектів. Українському споживачу цей французький консорціум відомий завдяки маркам дрібної побутової техніки Moulinex, Rowenta, Tefal. Фірмова бренд-зона вирізняється оригінальними рішеннями для демонстрації товарів.


У новому магазині встановлено сучасне обладнання для презентації мобільних та комп’ютерних аксесуарів. Виділено місце для фірмового мерчу, який нещодавно запустили у продаж. У торговельній залі облаштовано нові місця для персоналу, з яких можна замовити товари у інтернет-магазині foxtrot.ua. Продавці у залі проконсультують покупців відносно вибору оптимальної моделі техніки, оформлять купівлю та перевірять придбаний товар. Новий магазин у ТРЦ Respublika Park є прикладом того, як мережа розвивається та посилює омніканальну складову.


– Фокстрот у ТРЦ Respublika Park – приклад магазина нового покоління. У ньому сконцентрировано асортимент найбільш затребуваних клієнтом товари з усіх товарних підгруп. Напрацьований роками досвід та співпраця з партнерами дозволили нам продемонструвати покупцям яскравий дизайн, низку інноваційних рішень та максимальний товарний ряд, – прокоментував подію Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії. – Велику увагу ми приділили експертній складовій, коли зібрали у команду магазину сильних та досвідчених фахівців. Впевнені, що кожен відвідувач знайде у новому магазині потрібні йому товари, отримає гідний сервіс та позитивні емоції.


Зазначимо, що мережа Фокстрот в умовах карантину працює відповідно до вимог МОЗ. Співробітники магазину пройшли вакцинацію та дотримуються рекомендованих санітарно-епідеміологічних заходів. Одночасно з тим, замовлення можна оформити онлайн та скористатися одним з багатьох можливих способів доставки.


ГКФрозвиває бренди