Соціальний проєкт Фокстроту отримав 2 нагороди в 2021 році

Яскравим «лейтмотивом» 2021 року можна назвати проєкт «Пухнасті друзі в кожен дім», який мережа Фокстрот впроваджує у співпраці з благодійним фондом Happy Paw («Щаслива лапа»)

Протягом року Фокстрот и Фонд зробив чимало на підтримку ідеї з адопції безпритульних тварин, допомогав притулкам технікою, підтримував проєкт «Опіка» та просвітницький напрям фонду (дізнайтеся більше тут).

Ці кроки помітили фахові організації, що оцінюють корпоративний внесок компанії у реалізацію Цілей сталого розвитку. Як наслідок: за підсумками року Фокстрот відзначено двома цінними нагородами та визнано соціально-відповідальною компанією.


Отже, мережа Фокстрот:
  • фіналіст конкурсу від ГО «Глобальний договір ООН» за ініціативу «Пухнасті друзі в кожен дім» в категорії «Мир»;
  • переможець XII Конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності ГО CSR Ukraine. Члени міжнародного журі відзначили Фокстрот за дотримання цілі сталого розвитку №17 «Партнерство заради сталого розвитку» та назвали кращим серед претендентів саме кейс «Кожному – по пухнастому другу: як Фокстрот допомагає у зменшенні чисельності безпритульних тварин».
Це означає, що ініціативу фокстротівців допомагати «хвостикам» розділяє суспільство й підтримує світ.

ГКФрозвиває бренди