Фокстрот-«фенікс»: магазин повертається у відбудований столичний ТРЦ Retroville

22 липня розпочинає роботу «відроджений» магазин у відомому київському торговому центрі, в який навесні влучила ракета російських окупантів

Фокстрот повернувся на ту саму локацію, що й до обстрілу, працює на першому поверсі торгівельно-розважального центру та у звичному для покупців форматі.


За короткий час команді всеукраїнської мережі електроніки вдалося відновити звичний для покупців формат: оновити простір й обладнання, заповнити полиці сучасними гаджетами, а атмосферу – вірою в те, що українців – не здолати.

До відновлювально-ремонтних робіт ми приступили на початку липня. При цьому поставили перед собою задачу зберегти попереднє планування і стиль оформлення магазину, оскільки вважаємо його максимально зручним для клієнта, – зазначає Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот. – У тому числі, із центральним хабом, що об’єднує основні функціональні зони, лаунж-зоною для малечі та майданчику з оформлення споживчих кредитів на покупку техніки.


Також збережено підхід у наповненні полиць товаром – асортимент максимально збалансовано з урахуванням усіх сегментів техніки. Доступний весь перелік сервісів та послуг, частково відновлено кредитування за участю банків-партнерів.


Ми зараз усі розуміємо, що ритейл повинен працювати – принаймні там, де це можливо, щоб економіка функціонувала, а українці могли купити все, що потрібно, і тим самим підтримувати країну. Тому відкриття «відродженого» магазину Фокстрот, як і для наших колег з торгівельного центру, знаменує для нас перемогу світла над темрявою. І, безумовно, зміцнює нашу віру в безумовну Перемогу, – підсумував виконавчий директор мережі.


Нагадаємо, у березні, під час ракетної атаки російського агресора, направленої на ТРЦ Retroville, постраждав магазин всеукраїнської мережі електроніки Фокстрот. Внаслідок вибухової хвилі та спричиненої нею пожежі пошкоджено 30% приміщення: стіни, стеля, обладнання, було знищено 60% товарно-матеріальних цінностей. На щастя, обійшлося без людських жертв.

Фокстрот у ТРЦ Retroville є одним зі столичних флагманів мережі електроніки. Загальна площа магазину – 1100 м2, із неї торгової – 890 м2. Його офіційне відкриття відбулося рівно два роки тому: у липні 2020 року, що запам’яталося в історії компанії, як перше після послаблення карантинних обмежень весняного локдауну-2020.

ГКФрозвиває бренди