Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький: “Секунда” – успішний продавець часу, й це один з найстарших брендів незалежної України”

В родину брендів, які розвиває Група компаній Фокстрот, входить торгова мережа Секунда (компанія «Мікроприбор»). Мережа складається з 31 магазина, розташованих в 14 містах України.


Типовий магазин Секунда у торгово-розважальному центрі

За майже 30-річну історію існування бренду компанія пройшла шлях від одного магазину до мережі, від продажу годинників Casio до повноцінної лінійки різноманітних товарів від провідних світових виробників.


Валерій Маковецький – співзасновник ГК «Фокстрот», що розвиває бренд «Секунда».

– Саме з «Секунди» починалася галузь годинникового рітейлу в незалежній Україні, першої в Україні мережі годинникових механізмів, – говорить Валерій Маковецький, співзасновник ГК «Фокстрот», який розвиває бренд «Секунда». – Це новий рівень розвитку, коли мережа вперше в Україні представляє проєкт подібного роду, підтверджуючи, що лідирує не тільки за кількістю торговельних точок, а й в ідеях та концепціях роботи зі світовими виробниками і покупцями.


Новий магазин Секунда у м. Київ, ТРЦ BLOCKBUSTER MALL

Історія Секунди



Історія сьогоднішньої Секунди почалася з утворення кооперативу “Мікроприбор” у далекому 1990 році. Кооператив взяв в оренду 1000 квадратних метрів площі в приміщенні, де колись був Музей Леніна, а сьогодні знаходиться Український Дом.

Кооператив імпортував побутову техніку та торгував нею гуртом та вроздріб. У грудні 1991 році Мікроприбор переїхав в приміщення Будинку культури заводу Арсенал..

15 березня 1992 року у Києві запрацював перший магазин годинників від “Мікроприбору”. Тільки назва магазину була «Casio». Він був розташований на вулиці Московській, буд. 3 (Печерський район міста Києва). До початку нового тисячоліття компанія збільшила площу на вулиці Московській, в'їхала в приміщення на вулиці Великій Васильківській 132 (тодішня Червоноармійська) та на Саксаганського 84/86.


Сертифікат, що підтверджує членство “Мікроприбору” у Годинниковій асоціації України

У листопаді 1996 року кооператив трансформувався в СП ООО «Микроприбор». Тоді ж з'явився добре знаний киянами магазин на Житньому ринку. До речі, саме тут мікроприборівці першими у столиці розмістили рекламу на сходинках магазину. Після цього новація швидко поширилися Києвом. У цьому ж 1996 році компанія отримала права на дистрибуцію бренду «Casio» та відкрила однойменний авторизований Сервісний центр.

Casio – знаний японський виробник електронних пристроїв. Корпорація була заснована у квітні 1946 року інженером Касіо Тадао. Спеціалізуються на виробництві наручних годинників, музичних інструментів, калькуляторів, аудіоустаткування, фотокамер. Штаб-квартира Casio знаходиться у місті Токіо, в престижному районі Шібуя.

У 1996 році реклама Casio та інших товарів, що продавалися у Мікроприборі, посідала 5 місце в Україні за обсягами рекламного часу. Ви тільки уявіть собі: 2500 хвилин ефірного часу (при середньому хронометражу одного рекламного ролика 3-10 секунди) було вкладено у просування бренду командою Мікроприбора!

У 1998 році компанія оформила перший поверх та окремий вхід магазину на вулиці Великій Васильківській. Придбала приміщення на прохідній заводу імені Артема. В 1998 році там була найбільша в СНД світлова реклама – вивіска магазину з літерами “Casio”.


Вітрина з продукцією бренду Casio у магазині “Секунда”

А ось відома власна назва “Секунда” з'явилася тільки у 2000 році. Саме тоді було зареєстровано актуальний торговельний знак та створено мережу з 6 магазинів у місті Києві. На відкритті одного з магазинів мережі, що на розі вулиці Саксаганського та площі Перемоги у Києві) були присутні співзасновники Групи компаній Фокстрот – Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.

– Наразі Секунда – найстарший бренд у родині Групи компаній Фокстрот, – говорить Геннадій Виходцев, співзасновник ГК «Фокстрот», що розвиває бренд “Секунда”. – За цей час наш “продавець часу” став не тільки справжнім хранителем корпоративної культури, а й дійсним драйвером розвитку своєї галузі. Компанія пропонує покупцям не тільки корисні аксесуари, а й справжні атрибути переможців у ритмах моди або вічної класики, трактуючи годинники як ознаку лідера.


Геннадій Виходцев – співзасновник ГК «Фокстрот», що розвиває бренд “Секунда”

З 2001 року починається експансія бренду в регіони України. У 2001 році відкрилося понад 20 магазинів.

В 2007-2008 році мережа збільшилася до 55 магазинів. До асортименту Секунди додалися бренди «Montres» (годинники у найвищому ціновому сегменті) та «O`Clock» (годинники та сувеніри у низькому ціновому сегменті).

У 2014 році частину торговельних точок було втрачено внаслідок окупації АР Крим, частин Донецької та Луганської області.

У 2020 році ТМ “Секунда” представлена 31 годинниковим магазином та інтернет-магазином.

Концепція існування бренду Секунда – формування годинникової культури в Україні. Актуальний слоган компанії – “Годинники для кожного”. Слоган демонструє зосередженість бренду на очікуваннях жінок та чоловіків, які мають розвинутий смак, культивують власне відчуття стилю та цінують свій суспільний статус. Протягом останніх років бренд активно працює над залученням молодіжної аудиторії в коло поціновувачів годинників, точних механізмів та цікавих подарунків.


Магазин Секунда навпроти метро Лук'янівська (м. Київ)

Унікальна торгова пропозиція Секунди



З 1996 року Секунда була й залишається ексклюзивним дистриб’ютором одного з найвідоміших годинникових брендів Японії – CASIO. Одночасно з цим мережа має договір на ексклюзивний та відповідальний продаж продукції знаних швейцарських брендів BALMAIN і CERTINA та 10 інших годинникових брендів.

Завдяки цьому в асортименті Секунди є товари двох країн, які формують світову культуру годинників. Це – Швейцарія і Японія. Але географія постачальників товару постійно поповнюється виробниками з країн Євросоюзу та Азії.

Особливість годинникового ритейлу Секунди в тому, що компанія здійснює післяпродажне обслуговування проданих товарів у спеціалізованих сервісних центрах. Для обслуговування користувачів швейцарських годинників передбачено широкий спектр послуг.


Типовий магазин Секунда

Секунда, як соціально відповідальний бізнес



Вже 10 років поспіль торгова мережа “Секунда” підтримує два некомерційні проєкти, що мають соціальне значення. По-перше, «Секунда» є партнером Міжнародного турніру зі спортивних танців «Парад надій». Переможці та учасники одного з найвідоміших танцювальних фестивалів Києва отримують від мережі сертифікати або цінні подарунки.

   

Танцювальний фестиваль Парад надій

Турнір Парад надій вже 31 рік поспіль організовує Школа танців Федорчук. Захід відбувається завдяки особистому сприянню генерального директора ГКФ Геннадія Виходцева. До прикладу, у 2020 році в змаганнях взяли участь 2000 спортсменів, які розіграли 300 комплектів медалей у європейській та латиноамериканській програмі. Змагання судить бригада кваліфікованих та поважних суддів з України, Італії, Великобританії, Польщі, Молдови, Німеччини.


Танцювальний фестиваль Парад надій

– На турнір приїздять найкращі спортсмени України, Європи, – говорить Валентина Федорчук, заслужений тренер України і засновниця міжнародних змагань «Парад надій». – Вдячна партнерам за можливість надати переможцям гідні подарунки та сертифікати.

ТМ Секунда традиційно відзначає переможців у категорії “Молодь” та “Дорослі”, які з року в рік є окрасою турніру, а виступи таких спортсменів – візитівкою змаганнь найсильніших.

   

Призери танцювального фестивалю Парад надій, які отримали сертифікати від Секунди

Крім того, нещодавно Секунда стала партнером Української федерації карате, а саме підтримала перший Міжнародний турнір Dnipro Casio Cup з карате, який проходив у місті Дніпро. 9 жовтня 2017 року відбулася перша взаємодія між продавцем годинників та федерацією одного з найдавніших видів спорту. 


Міжнародний турнір Dnipro Casio Cup з карате у м. Дніпро

Договір про партнерство підписали президент Української федерації карате Сергій Левчук і виконавчий директор торгової мережі «Секунда» Андрій Острогляд. Самі змагання відбулися 4-5 листопада 2017 року.


Контакт встановлено! Виконавчий директор торгової мережі «Секунда» Андрій Острогляд та президент Української федерації карате Сергій Левчук підписують договір про партнерство

Наступний Dnipro Open відбувся 13-14 жовтня 2018 року. На ньому були присутні 800 спортсменів з України, Грузії, Азербайджану, які змагалися у відділеннях “ката” і “куміте”. Змагання мають статус міжнародного турніру із залученням суддів міжнародної категорії. Змагання Dnipro Open 2018 належить до турнірів категорії Прем’єр Ліги Української федерації карате.


Міжнародний турнір Dnipro Casio Cup з карате (м. Дніпро) – нагородження переможців

Одна з причин зацікавленості Секунди в розвитку карате в Україні стало те, що на Олімпіаді 2020 року, яка мала відбутися в Токіо, вперше мали змагатися представники цього виду спорту. Карате визнали олімпійським видом спорту! До того, один з форвардних брендів Секунди – Casio, мав забезпечити всі змагання своїми надточними годинниками. Через пандемію коронавірусу Олімпіаду поки перенесли на 2021 рік, тому історія цього партнерства ще тільки починається.


Міжнародний турнір Dnipro Casio Cup з карате

Крім того, працівники бренду щороку беруть участь в соціальному проєкті “Зелений офіс”, а у 2019 році стали учасниками ініціативи до 10-річчя “Зеленого офісу” в ГКФ – Рейтинг ДалЕКОглядних. Команда Секунди взяла участь найбільшим складом (13 учасників-співробітників центрального офісу) серед усіх зареєстрованих команд у корпоративному рейтингу ГКФ.


Команда “Мікроприбору” взяла участь у висадці Алеї далЕКОглядних

У 2019 році співробітники бренду взяли участь в усіх акціях-етапах рейтингу далЕКОглядних – в трьох зборах макулатури, 2 зборах пластикових кришечок, в усіх флешмобах – “ПоТУРБуйся про побут” про еко-торби у щоденному житті, використання власних чашок замість пластику тощо. Тому у 2019 році команда посіла 4 місце серед команд корпоративного рейтингу “далЕКОглядних”.


Команда “Мікроприбору” приготувала макулатуру для участі у Рейтингу ДалЕКОглядних-2019

Одночасно з цим багато працівників компанії беруть добровільну участь в роботі корпоративного руху Групи компаній Фокстрот “Хочу допомогти”, який спрямований на підтримку захисників України. З 2014 року волонтери Секунди взяли участь у понад 70 акціях ініціативи. У 2014 році “хранителі часу” взяли участь у двох благодійних ярмарках руху “Хочу допомогти” та 7 зборах коштів під конкретні запити волонтери. За ці кошти було закуплено медичні препарати, продукти та речі першої потреби (намети, спальні мішки тощо).

З року в рік секундівці беруть участь у благодійних ярмарках “Хочу допомогти” (їх вже 7 на рахунку корпоративних волонтерів ГКФ), в акції “Ми разом” задля допомоги переселенцям з окупованих територій, у зборах коштів для закупки побутової техніки та на потреби воїнів, які знаходилися на лікуванні в Київському та Ірпінському шпиталях.

Традиції Секунди



Ще одна особливість Секунди – підтримання галузевих традицій. Раніше, в дореволюційній Росії, в Австро-Угорській імперії й навіть у Радянському Союзі годинники виготовляли і ремонтували родинні династії. Цей вид діяльності сини успадковували від батьків. І рідко хто з “чужинців з вулиці” міг стати годинникарем – секрети майстерності передавалися виключно в межах роду.

Так сталося, що годинниковий ритейлер Секунда природно успадкував цю “родинність”. В компанії є непоодинокі випадки, коли люди працюють всією родиною – чоловік й дружина, батьки з дітьми. Часто, за рекомендацією працівників, на роботу влаштовуються їхні друзі та знайомі. Це свідчить про комфортне середовище та виконання компанією взятих на себе зобов'язань. Свідчення цього – низький відсоток плинності кадрів. Було підраховано, що 59% працівників пропрацювало у компанії більше ніж 3 роки. З них 33% працюють вже понад 5 років.


Працівники торгової мережі Секунда

Секунда в перспективі



В майбутньому торгова мережа “Секунда” планує свою присутність у більшості топових ТРЦ України. Одночасно з цим нарощуватиме рівень обслуговування покупців – клієнтів унікального сервісу компанії.

Також компанія відстежує тренди та надає своїм покупцям можливість долучитися до найкращих товарів: годинників різних видів, точних механізмів, подарунків, сувенірів.

Галерея любові до Секунди та визнання суспільством




Команда Мікроприбору з черговою нагородою

2003 Кращий дизайн стенду на виставці «Салон Годинників. 2003 рік», диплом.
2004 Почесна нагорода Міжнародного конкурсу «Золоті торгові марки»; перемога у фестивалі-конкурсі «Вибір року 2004», номінація «Магазин годинників року».
2005 Перемога у фестивалі-конкурсі «Вибір року 2005», номінація «Магазин годинників року».
2006 Найкраще представлення продукції на виставці «Ювелір Експо Україна”, диплом.
2007 Перемога у фестивалі-конкурсі «Бренд року 2007», номінація «Найкраща годинникова мережа».
Найкраще представлення продукції на виставці «Салон Годинників. 2007 рік», диплом.
2010 Подяка співробітника від Київської Міської Адміністрації.
2011 Подяка співробітника від Київської Міської Адміністрації.
2012 Подяка співробітника від Київської Міської Адміністрації.
2013 Перемога в номінації «Мережа магазинів годинників» національної премії Retail Awards 2013.
2014 Перемога в номінації «Мережа магазинів годинників» національної премії Retail Awards 2014.
2015 Перемога в номінації «Мережа магазинів годинників» національної премії Retail Awards 2015.
2016 Перемога в номінації «Мережа магазинів годинників» національної премії Retail Awards 2016.
2017 Перемога в номінації «Мережа магазинів годинників» національної премії Retail Awards 2017.

      

Фотографії нагород, які отримала Секунда у різні роки

– Важкі часи – це справжній тест на витривалість для кожного, – резюмує Андрій Острогляд, виконавчий директор торговельної мережі «Секунда». – В англійській мові є термін resilience – гнучкість. Ми перестаємо жити за стандартними правилами, тому мусимо змінювати їх, підбирати нові, найкращі алгоритми розвитку. Під час карантину торговельна мережа «Секунда» миттєво організувала віддалену роботу менеджменту. Магазини мережі були тимчасово закриті, але, як і раніше, сайт secunda.com.ua пропонував клієнтам найширший в Україні асортимент годинників для кожного. Персонал інтернет-магазину забезпечив доставлення товару, дотримуючись правил безпеки клієнтів та персоналу. Тому карантин ми з командою використали, аби бути оновленими, міцними та готовими далі розвивати культуру годинників, точних механічних приладів та елітних подарунків в Україні!

ГКФрозвиває бренди