«Фокстрот» та Приват24 оцифрували картки лояльності "ФОКС клубу"

Торгова мережа «Фокстрот» першою з компаній сектора торгівлі електронікою повністю інтегрувала свою програму лояльності з електронним банком Приват24. Тепер карта лояльності «ФОКС клуб» автоматично відображається в додатку Приват24, а скоро й оформити карту можна буде прямо в смартфоні - без відвідування магазину  

«Фокстрот» і ПриватБанк запропонували своїм клієнтам нову послугу - цифрову карту лояльності "ФОКС клуб". Як повідомили в компанії, для всіх діючих учасників програми лояльності картки будуть переведені в цифровий формат автоматично і за номером мобільного телефону "підтягнуться" в особистий кабінет користувача додатку Приват24. Цифрова карта дозволить покупцям мережі економити час і зусилля для отримання інформації про стан бонусних пропозицій.  


"Тепер всі власники карт лояльності «Фокстроту» бачать на екрані свого смартфона реальну суму накопичених бонусів, з урахуванням цієї інформації можуть ефективніше планувати покупку й оперативніше перетворювати бонуси в реальні знижки на касі, - розповідає начальник служби управління взаємовідносинами з покупцями (CRM) мережі «Фокстрот» Євген Кречетович. - Програма в рази підвищує ефективність комунікації з покупцем і зміцнює лояльність і до продавця, і до банку".

  

Як відзначають в торговій мережі «Фокстрот», сьогодні вже більше 130 тис учасників "ФОКС клубу" оцифрували свої картки в Приват24 і це найбільш вагомий показник серед усіх мереж електроніки України. У компанії відзначають, що в найближчому майбутньому планують створення карти "ФОКС клуб" в Приват24, коли стати членом «ФОКС клубу» в форматі он-лайн можна буде швидко і без зусиль.  

«Цифрові картки «Фокстроту» в Приват24 дають унікальну можливість ділитися своїми бонусами з членами сім'ї, друзями і збирати бонуси разом», - говорить заступник голови правління ПриватБанку Олександр Вітязь. - Люди люблять знижки і бонуси, але не дуже люблять носити купу бонусних карт, і ми допомагаємо ритейлу ще більше любити споживачів, причому взаємно». 

На сьогоднішній день користувачі мобільного банку Приват24 зберігають більше мільйона дисконтних карт українських торгових мереж. Приват24 є абсолютним лідером серед банківських платіжних додатків на території України і пострадянського простору - на 1 жовтня його встановили понад 5,5 млн користувачів смартфонів. Ще понад 6 мільйонів людей користуються веб-версією електронного банку.

ГКФрозвиває бренди