ГК «Фокстрот» оприлюднила 8 звіт щодо стійкого розвитку

Група компаній «ФОКСТРОТ» (ГКФ) презентувала восьмий за свою історію нефінансовий звіт та досягла просунутого рівня звітності (GC Advanced). Це визначає ГКФ як ТОП-компанію, яка систематично публікує звіти і відображає в них широке коло передових практик в сфері сталого розвитку та управління – https://www.unglobalcompact.org/what-is-gc/participants/4483#cop

Головна мета документу – проведення глибокого самоаналізу власної діяльності в галузі корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) з точки зору системності та комплексності дії. Серед напрямків КСВ-стратегії у ГКФ – боротьба проти контрабанди за «білий ринок» побутової техніки в Україні, за права споживачів на якісний товар та обслуговування, формування професійних стандартів продавців та підвищення якості профільної освіти в Україні, мотивація, навчання та розвиток персоналу. А ще – власна практика екологічного ведення побуту (соціальний проект «Зелений офіс») та підвищення еко-культури українців (всеукраїнський конкурс проектів «ЕКОклас»). 


У звіті дотримано основну вимогу – переконливо продемонстровано три складові: підтвердження підтримки ГД ООН керівництвом компанії, опис практичних дій для впровадження принципів КСО й параметри виміру очікуваних результатів.

- Пішов десятий рік, як Група компаній «ФОКСТРОТ» розвивається згідно зі стратегією корпоративної соціальної відповідальності. Ці роки підтвердили релевантність стратегії КСВ статусу «успішний бізнес», який сьогодні мають бренди, що їх розвиває ГКФ, – прокоментував документ генеральний директор ГК «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев.

На думку експертів, представлений нефінансовий звіт демонструє, як стратегія, корпоративне управління, діяльність, перспективи дозволяють компанії створювати спільну цінність для стейкхолдерів у короткостроковій та довгостроковій перспективах. 


- Справедливість, рівні умови ведення бізнесу для чесних підприємців, нетерпимість до корупції – навколо цих цінностей об’єднуються бізнеси в нашій Асоціації, й бренд «Фокстрот» системно демонструє в роботі профільного комітету принциповість, ініціативність та дієвість, – говорить Анна Дерев’янко, виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації.

- Наша спільна цінність – це безпека людини у побуті, й ГКФ як соціальний партнер – реальний помічник у багатьох заходах профілактики дитячого травматизму, – говорить підполковник цивільного захисту, спеціаліст ГУ ДСНС у Запорізькій області Юлія Баришева, згадуючи соціальний проект ГКФ «Школа безпеки» під гаслом «Комфортно там, де безпечно» та створений бізнесом навчальний мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу». – Близько 50 000 дітей області взяли участь у спільних заходах з профілактики дитячого травматизму в невиробничій сфері і проект з кожним роком набирає обертів. 


- Соціальна ініціатива «ЕКОклас» мережі «Фокстрот» стала бенчмарком на ринку ритейлу побутової техніки та електроніки України, – розповів Євгеній Ромат, Голова спілки рекламістів України, професор, організатор Національного фестивалю соціальної реклами. – Це важливий суспільний приклад від лідера свого сектору іншим гравцям та просто громадянам, що об’єднує українців, які хочуть жити у безпечній, здоровій країні та бути щасливою нацією.

Звіт також розміщено на офіційному сайті ГКФ: /uk/csr/global-compact.html

Довідка: У 2006 році ГК «ФОКСТРОТ» була серед перших 10 ініціаторів руху КСВ в Україні та підписантом відкритого листа до бізнес-середовища країни із закликом приєднуватися до принципів соціального партнерства.

У 2016 році, ГКФ отримали незалежну експертизу діяльності у сфері КСО та увійшли до 5-ки найбільш прозорих компаній України-2015.

Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому», «Техношара» (ритейл побутової та електронної техніки) і «Секунда» (часовий ритейл), а також «DEPO't Center» і «Fantasy Town» (управління нерухомістю в ГКФ).

ГКФрозвиває бренди